buskmann Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Det drypper kjølevæske fra et sted i motoren. Jeg har lokalisert det til området ved siden av motoren eller vannpumpa. Kan vannpumper være utsatt for lekkasje? Endret 17. desember 2006 av buskmann Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Det drypper kjølevæske fra et sted i motoren. Jeg har lokalisert det til området ved siden av motoren eller vannpumpa. Kan vannpumper være utsatt for lekkasje? 7522180[/snapback] ja, vannpumpa kan lekke. koster vel stort sett lite og er lett å bytte... Lenke til kommentar
Baardson Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Jahh vannpumper lekker når de begynner å gi opp. De begynner gjerne å lage lyder når de begynner å bli slitt, men det var kanskje før... Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Jeg har skrudd ut vannpumpa nå. Det er et lite hull midt på klumpen som jeg antar det lekker fra. Skal det være et jævla høl der? Har det falt ut en skrue kanskje? Her ser man akselen rett gjennom. Endret 18. desember 2006 av buskmann Lenke til kommentar
Baardson Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Jeg har skrudd ut vannpumpa nå. Det er et lite hull midt på klumpen som jeg antar det lekker fra. Skal det være et jævla høl der? Har det falt ut en skrue kanskje? Her ser man akselen rett gjennom. 7531528[/snapback] Hullet skal nok være der ja. Det er dreneringshull. Vannet som lekker forbi tetningen skal komme ut der. Hvis det kommer mye er tetningen utslitt og d er bare å skifte pumpa. Lenke til kommentar
Beinet1 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Ja, Det er dette hullet som blir kalt for "sladdrehullet". Lekker det vann ut her, så er vannpumpa slitt og må byttes. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Ja, Det er dette hullet som blir kalt for "sladdrehullet". Lekker det vann ut her, så er vannpumpa slitt og må byttes. 7538200[/snapback] Dette stemmer. Veldig enkelt og billig å bytte den da. Lenke til kommentar
Beinet1 Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Ja, Det er dette hullet som blir kalt for "sladdrehullet". Lekker det vann ut her, så er vannpumpa slitt og må byttes. 7538200[/snapback] Dette stemmer. Veldig enkelt og billig å bytte den da. 7538240[/snapback] Så lenge den ikke sitter på registeret .......... Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Jepp! Pass på å fylle riktig kjølevæske på etterpå. Ikke bland forskjellige typer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå