Levangos Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Hei.. Jeg har ett lite problem med å få til lyden på bærbaren min.. Jeg har Vista og jeg finner ikke driverene til min hp dv5095 Noen som har forslag til hvordan jeg finner driverne? Endret 18. desember 2006 av Levangos Lenke til kommentar
TEE Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Vil kanskje tro han mente drivere som er kompatible med Vista? Lenke til kommentar
Levangos Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 Vil kanskje tro han mente drivere som er kompatible med Vista? 7523738[/snapback] Ja.. Var det jeg mente.. om noen vet om en side der driverene lå?Har testa dei på HP.no, men dei funker ikke:( Lenke til kommentar
TEE Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Vil kanskje tro han mente drivere som er kompatible med Vista? 7523738[/snapback] Ja.. Var det jeg mente.. om noen vet om en side der driverene lå?Har testa dei på HP.no, men dei funker ikke:( 7532571[/snapback] HP vil ikke legge ut drivere før Vista faktisk er i salg, så du vil ikke finne noen på HPs websider. Du må sjekke hver enkelt produsent av komponenter. For lydkortet er det Conexant sine websider du må se på for å se om de har kommet med noe. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Vil kanskje tro han mente drivere som er kompatible med Vista? 7523738[/snapback] Ja.. Var det jeg mente.. om noen vet om en side der driverene lå?Har testa dei på HP.no, men dei funker ikke:( 7532571[/snapback] HP vil ikke legge ut drivere før Vista faktisk er i salg, så du vil ikke finne noen på HPs websider. Du må sjekke hver enkelt produsent av komponenter. For lydkortet er det Conexant sine websider du må se på for å se om de har kommet med noe. 7537076[/snapback] Vista er i salg Internasjonalt... så da budre de amerikanske sidene til HP være oppdatert.... Lenke til kommentar
TEE Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Vista er i salg til større bedriftskunder som trenger tid til testing etc før den offisielle lanseringen, ikke til sluttbrukere. Du vil derfor ikke finne drivere til sluttbrukersegmentet, som Pavilion ligger i. De kundene som får Vista nå, er også kunder som har ganske spesielle avtaler med leverandørene sine. Sluttkunder får ikke Vista før i Januar. Beta, RC og RTM er ikke noe jeg gadd å ta hensyn til, siden det ikke er noe som får noen offisiell støtte fra hardwareleverandør til sluttbruker. Og før du tar deg bryet med kverulere videre, at Vista ikke er tilgjengelig til sluttbrukere er informasjon hentet fra Microsoft, ikke en nettavis. Det eneste som er tilgjengelig for salg til sluttbrukere så langt er oppgraderingspakker som gjør at du kan installere Vista når det lanseres. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Vista er i salg til større bedriftskunder som trenger tid til testing etc før den offisielle lanseringen, ikke til sluttbrukere. Du vil derfor ikke finne drivere til sluttbrukersegmentet, som Pavilion ligger i. De kundene som får Vista nå, er også kunder som har ganske spesielle avtaler med leverandørene sine. Sluttkunder får ikke Vista før i Januar. Beta, RC og RTM er ikke noe jeg gadd å ta hensyn til, siden det ikke er noe som får noen offisiell støtte fra hardwareleverandør til sluttbruker. Og før du tar deg bryet med kverulere videre, at Vista ikke er tilgjengelig til sluttbrukere er informasjon hentet fra Microsoft, ikke en nettavis. Det eneste som er tilgjengelig for salg til sluttbrukere så langt er oppgraderingspakker som gjør at du kan installere Vista når det lanseres. 7540419[/snapback] Huff og huff så grinete vi var da "feil bein opp fra senga i dag" Lenke til kommentar
TEE Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Huff og huff så grinete vi var da "feil bein opp fra senga i dag" 7540506[/snapback] Neida, bare svart deg før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå