arr1000 Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Hei Jeg trenger hjelp til å finne en 19" skjerm. Ønsker ikke Wide screen. Skjermen skal hovedsaklig benyttes til allsidig bruk. Spiller en sjelden gang. Maks pris 2600,- Har sett på disse skjermene: BenQ Samsung 940BF Noen erfaringer og tips. Er kresen på bildekvalitet. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Jeg ville valgt BenQ skjemen. Har ikke noe særlig peiling på skjermer, men den fikk jo strålende tilbakemeldinger fra personer som allerede har kjøpt den. Endret 17. desember 2006 av ekwathne Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Er en Viewsonic til 2000,- på Elkjøp for tida. Vet ikke hvordan merket er, men tenkte da å gå for den selv. Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Jeg ville valgt BenQ skjemen. Har ikke noe særlig peiling på skjermer, men den fikk jo strålende tilbakemeldinger fra personer som allerede har kjøpt den. 7522147[/snapback] Har en BenQ skjerm selv, og er strålende fornøyd. Lenke til kommentar
.:CyberMan:. Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Jepp, samme her.. Å når den gikk i stykker, etter et år, så var det bare å ta en tlf til BenQ, så kom det en ny en i posten, ei uke senere.. .:CyberMan:. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå