Kenny Bones Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Hei! Skulle ha funnet en slik samlepakke med alle LOTR filmene i Extended Edition. Har sett litt rundt på nettet, men finner ikke helt det rette. Cdon.com hadde noen, men det var Svensk omslag eller noe sånt. Ikke helt det jeg vil ha. Så var det en annen box, men den var jo selvfølgelig uten Norsk tekst. Vet noen av noen steder jeg kan få kjøpt en slik på nettet eller i Trondheim? Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Har aldri sett det.. Jeg savner bare Ringens Brorskap i extended jeg, vanskelig å få tak i! Edit: I butikk iallefall Sikkert greit å finne den på nett.. Sorry OT! Endret 17. desember 2006 av anietsoj Lenke til kommentar
scythe Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 hvis du hadde google litt og sjekket litt rundt finner du det nok .. men hva er poenget med norsk tekst egentlig ? Mvh Scythe Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Julegave til fattern. Han er ikke så utrolig stødig i Engelsk. Men jeg så en slik en på Platekompaniet for en stund siden, men tenkte jo selvfølgelig ikke så langt som å kjøpe den da. Nå er de utsolgt. hvis du hadde google litt og sjekket litt rundt finner du det nok .. men hva er poenget med norsk tekst egentlig ? Mvh Scythe 7522119[/snapback] Har googlet en god del uten å finne noe relevant. Dessuten er halvparten av svarene på Dansk og Svensk osv. Endret 17. desember 2006 av Randy Sledgehammer Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Norsk tekst er vel greit! Blir for opphengt i vanskelige ord som man ikke forstår, selv om de bare er navn.. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Sjekket på Elkjøp for eksempel da? Lenke til kommentar
MRN Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Netopp tilbake fra handletur, bl.a Elkjøp. De har noe som heter "Limited Edition". 2-disc. Men vet ikke hva av ekstramateriale som er på de. Så bare To Tårn og Atter En Konge der. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Ja, har selv sett litt forskjellige pakker, men jeg vil ha alle tre filmene, Extended edition i én pakke. Alà dette her: (Dersom det er extended utgavene da) http://www.cdon.com/product.phtml?prod=627369 Endret 17. desember 2006 av Randy Sledgehammer Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Det pleier å være på Free record shop her i byen (tønsberg). Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 De har den nå på elkjøp her jeg bor. Har dog ikke funnet den på elkjøp sine nettsider eller noen andre nettbutikker. Du kan jo sjekke din lokale Elkjøp-butikk? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Elkjøp selger specialversjonene av Extendedversjonene (de med statuer) til 99 kr stk.. Dette gjelder To Tårn og Atter en Konge.. Brorskap er ute av produskjon.. Fine priser det!! Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Rock Line (Musikkverket) Kristiansand har Extended Edition av alle tre filmene hver for seg, men ikke samlepakken. Tror den har gått ut av produksjon. Prisene er 399,- , 499,- og 499,- hvis jeg husker riktig. Hvis de ikke har de på lager, så har de et fint motto: Vi skaffer "alt" uten tillegg i prisen. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Hvis det er som mange sier her, så ser det dårlig ut for mulighetene til å skaffe den da. Dersom den er tatt ut av produksjon. Men til trådstarter: Hvis du absolutt MÅ ha den, og er villig til å gjøre mye for det, så får du reise til Elkjøp på Dombås, for der har de den. De hadde den hvertfall der når jeg var der på fredag, det er jeg 99,9% sikker på. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 De hadde alle samlet på Platekompaniet i Bergen for kroner 499 (special extended, ikke limited) med norske subs for en måned tid siden. Du kan ta å sjekke der innom. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 Jeg kan nesten ikke reise til Bergen for å sjekke! Blir kanskje litt dyrere enn å bestille fra nett vil jeg tro! Men jeg får sjekke på Obs, Platekompaniet og free record shop i morgen da. Trenger egentlig ikke å være i samme pakke, bare alle tre tilsammen ikke blir mye mer enn 600,- Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Jeg kan nesten ikke reise til Bergen for å sjekke! Blir kanskje litt dyrere enn å bestille fra nett vil jeg tro! Men jeg får sjekke på Obs, Platekompaniet og free record shop i morgen da. Trenger egentlig ikke å være i samme pakke, bare alle tre tilsammen ikke blir mye mer enn 600,- 7523455[/snapback] Det blir 200 kr for de med statuene (To Tårn og Atter en Konge lagt sammen), så har du 400 kr til den siste.. Det burde ikke være vanskelig Lenke til kommentar
CCola Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Har den, og kjøpte den på Elkjøp for 400kr elsn. Sjekk butikkene i byen din. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 kdette komme rkanskj elitt sent men jeg kom over denne samleboksen hos Play.com. Den er nå på tilbud til EUR 40.49. den er satt ned 40% Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Må lege til toll på den da, blir litt dyrere da. Bra tilbud lell da. EDIT: Mye da. Endret 21. desember 2006 av Loerand Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå