Gå til innhold

Ringenes Herre Extended Box?

Kenny Bones

Anbefalte innlegg

Hei! Skulle ha funnet en slik samlepakke med alle LOTR filmene i Extended Edition. Har sett litt rundt på nettet, men finner ikke helt det rette. Cdon.com hadde noen, men det var Svensk omslag eller noe sånt. Ikke helt det jeg vil ha. Så var det en annen box, men den var jo selvfølgelig uten Norsk tekst.

Vet noen av noen steder jeg kan få kjøpt en slik på nettet eller i Trondheim?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Julegave til fattern. Han er ikke så utrolig stødig i Engelsk. Men jeg så en slik en på Platekompaniet for en stund siden, men tenkte jo selvfølgelig ikke så langt som å kjøpe den da. Nå er de utsolgt.

hvis du hadde google litt og sjekket litt rundt finner du det nok .. :)

men hva er poenget med norsk tekst egentlig ?

Mvh Scythe

7522119[/snapback]

Har googlet en god del uten å finne noe relevant. Dessuten er halvparten av svarene på Dansk og Svensk osv.

Endret av Randy Sledgehammer
Lenke til kommentar

Rock Line (Musikkverket) Kristiansand har Extended Edition av alle tre filmene hver for seg, men ikke samlepakken. Tror den har gått ut av produksjon.

Prisene er 399,- , 499,- og 499,- hvis jeg husker riktig.

Hvis de ikke har de på lager, så har de et fint motto:

Vi skaffer "alt" uten tillegg i prisen.
Lenke til kommentar

Hvis det er som mange sier her, så ser det dårlig ut for mulighetene til å skaffe den da. Dersom den er tatt ut av produksjon.

Men til trådstarter: Hvis du absolutt MÅ ha den, og er villig til å gjøre mye for det, så får du reise til Elkjøp på Dombås, for der har de den. De hadde den hvertfall der når jeg var der på fredag, det er jeg 99,9% sikker på. :p

Lenke til kommentar
Jeg kan nesten ikke reise til Bergen for å sjekke! :) Blir kanskje litt dyrere enn å bestille fra nett vil jeg tro! :D

Men jeg får sjekke på Obs, Platekompaniet og free record shop i morgen da. Trenger egentlig ikke å være i samme pakke, bare alle tre tilsammen ikke blir mye mer enn 600,-

7523455[/snapback]

Det blir 200 kr for de med statuene (To Tårn og Atter en Konge lagt sammen), så har du 400 kr til den siste.. Det burde ikke være vanskelig :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...