Knebel Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) http://www.naughtydog.com/comingsoon/index.html Intressant reklamesnutt.. Kan ikke si at jeg har hørt så mye om denne tittelen siden den bensinstasjon eksplosjon tech demoen.. Men syns det så pent ut jeg, kanskje litt Tomb raider med en gubbe.. Endret 17. desember 2006 av Fhj Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Hm, mener jeg har sett den før... Tomb Raider med en gubbe? Da forsvinner jo nesten hele vitsen Liker eventyrspill i Tomb Raider/Indiana Jones stilen. Bare det får en alright story og gode kontroller er jeg med.... Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Dette har nok gode muligheter til å bli et bra spill, Naughty Dog leverer jevnt bra kvalitet på titlene sine, liker godt Jak serien, så det blir spennende om de greier å lage en ny bra IP Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Grafikken på cutscene vi ser i traileren er iværtfall meget gode! Så om kontrollene, historien og resten er like bra så blir dette ett meget bra spill. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 http://www.naughtydog.com/comingsoon/index.html Intressant reklamesnutt.. Kan ikke si at jeg har hørt så mye om denne tittelen siden den bensinstasjon eksplosjon tech demoen.. Men syns det så pent ut jeg, kanskje litt Tomb raider med en gubbe.. 7521986[/snapback] Er dette "8 days"? Tror det var det det med bensinstasjonen het. Uansett så virket det feet, og naughty dog lager som regel gjennomførte spill så vi har noe å se frem til Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 Det er 8 days man kalte det da ja.. Vet ikke om de holder på den tittelen, men jeg tror jeg skal ta og lempe det inn i tittelfeltet på tråden.. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Takker for hurtig svar Fjh. Så veldig frem til dette spillet da jeg trodde det var rein action, men at det er mere "Tomb Raider" er ikke noe nedtur for meg iallefall. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Sitter på jobb atm. får vi se in-engine sekvenser her eller er det typisk CG-teaser (som alle bruker) Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Sitter på jobb atm. får vi se in-engine sekvenser her eller er det typisk CG-teaser (som alle bruker) 7522434[/snapback] Dette ser ut som det er inengine cutscenes og litt ingame, ikke langt vekke fra hva vi kan se ingame ihvertfall. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Naughtt dog er flinke de, men de har laget litt for mange half-assed crash spill til at jeg stoler fullt på de... Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Naughtt dog er flinke de, men de har laget litt for mange half-assed crash spill til at jeg stoler fullt på de... 7522519[/snapback] De Bandicoot spillene Naughty Dog har laget har vert kvalitet syns nå jeg: 1, 2, 3 og Crash Team Racing. Resten er Traveller's Tale som har laget og er ikke like bra. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Naughty Dog solgte vel rettighetene til Crash, og deretter gikk vel det meste downhill ja. Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Grafikkmessig er det ikkkje akkurat noko å klage på akkurat. Crash Bandicoot 1 var faktisk det første spelet eg spelte på gode gamle PSX`en. Har mange gode minner derifrå. Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Dette er IKKE "Eight days". Dette er et naughty dog spill som enda ikke har fått navn. Dette er den samme filmen ble vist på E3 2006. Altså er det ikke noe særlig nytt fra den fronten enda. Synes ikke dette er en spennende tittel. "Eight Days" ble også vist på samme E3. Dersom de klarer å holde et snev av følelsen jeg fikk av filmen de viste der, så vil det være en "must have" tittel for min del. Lenke til kommentar
JoNAsOS3 Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 "Dette er IKKE "Eight days". Dette er et naughty dog spill som enda ikke har fått navn. Dette er den samme filmen ble vist på E3 2006. Altså er det ikke noe særlig nytt fra den fronten enda. Synes ikke dette er en spennende tittel. "Eight Days" ble også vist på samme E3. Dersom de klarer å holde et snev av følelsen jeg fikk av filmen de viste der, så vil det være en "must have" tittel for min del." Dette er korrekt Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Fy faen, dette her såg faktisk allvorlig bra ut Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Såg knallbra ut. Virka som ein intressang tittel. Får følge med på denne. Men meiner å ha sett denne videoen før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå