Christoffer_Klu Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Hjeeeelp! Musepekern min sitter fast i høyre topphjørne av skjermen.. den nekter å flytte seg mer enn 2cm før den spretter tilbake til hjørnet.. det her skjedde helt plutselig når jeg restartet datan. Noen som kan komme med litt forslag til hva jeg kan gjøre? Ps: Kan være relevant at den er helt fin i ca 4sek når datan er restartet og jeg kommer så langt som til å skrive inn brukernavn og passord. Så spretter den rett opp i hjørnet. *frustreeert!!* edit: Kan jo være relevant at jeg har prøvd: - å restarte datan mange ganger, og - jeg har prøvd en annen mus, men samme problem med den.. - Jeg har også forsøkt å avinstallere driverne og installere de siste logitech driverne.. Oppdatering: - Har prøvd å starte i safe mode (da funka musa) Så det er ikke musa det er noe galt med, tydeligvis.. Endret 17. desember 2006 av musevise Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Bare slå litt i høyre hjørne så pleier den og løsne.... :!: Nei da, har du prøvd en annen mus. Har selv hatt lignende problem med att musepeker levde sitt eget liv og da var det musa som hadde tatt kvelden. Har du prøvd og fjerne den under maskinvare og starte datan på nytt ? Endret 18. desember 2006 av Chevelle Lenke til kommentar
Christoffer_Klu Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 Jeg prøvde å fjerne drivere og starte på nytt og installere drivere på nytt, ingenting funket.. Så, jeg bestemte meg for å gå inn på msconfig og skru av alt og så restarte.. Og så skrudde jeg på alt, og da virket den igjen Snodige greier.. hehe. Vel, kanskje det kan hjelpe noen i senere tid Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Var nokk ett program som gjorde det, det bruker å skje når man minimerer noen fullscreen spill osv. Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Du er fri for virus? Endret 21. desember 2006 av Cilleron Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå