Gå til innhold

Nintendo DS, div. spørsmål!

anietsoj

Anbefalte innlegg

Har litt diverse spørsmål rundt DS. Kjøpte den for en måneds tid siden, med spillet New Super Mario Bros, og er veldig fornøyd :)

1. Hvor god rekkevidde er det på den? Hvis man f.eks. skal spille med andre.

2. Har sett det er sånn chatte-program på den. Må vel ikke være kobla til internett for å bruke det, hvis to DS`er er innenfor denne rekkevidden?

3. Må selvfølgelig kjøpe flere spill til den! Noen forslag ? :) Har alltid likt Pokèmon spill, er det nye Mystery Dungeon noe å satse på?

Takk :)

Endret av anietsoj
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Vil tro det er rundt 10 meter. Jeg og broren min satt ca så langt fra hverandre (+ vegger)

2. Du kan chatte med andre innenfor denne rekkevidden, uten å måtte bruke internett :)

3. Resident Evil, Mario 64 DS, SW: Ep III, Wario Ware: Touched! +++

EDIT: Angående nr. 1 - Jeg er ikke helt sikker på avstanden, men jeg vet at det i alle fall funker fint gjennom flere vegger ;)

Endret av Amored
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

1. Er en god del mer enn 10m. Det er jo et wifi-kort i den så er hvertfall 50m hvis det er fri sikt.

2. Du kan bare chatte med de innenfor rekkevidde så vidt jeg vet. :p (Men du kan jo legge inn f.eks msn eller lignende program hvis du har fiksa litt på den)

3. Yoshi's Island! Spiller det for tiden, sykt bra spill. :mrgreen: Children of Mana er litt bra også.

Lenke til kommentar
*Frister*  :)  Kan jeg få tak i det i butikk? Eller, hvordan kjøpte du det ?

7522057[/snapback]

Jeg kjøpte det på Elkjøp i Hamar. Det finnes sikkert på Elkjøp i nærheten av deg også ;) Eller så kan du spørre de om de får det inn.

Se på CDON.com. Der har de det til 349,- (frakt kommer i tillegg selvsagt).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...