Gå til innhold

Trenger råd/tips om høytalere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
90 dB

Max Effekt:

320 W

Storlek (HxBxD):

1110 x 370 x 350 mm

Vikt:

19,5 kg

uhm, veeeel, dersom du har tengt å spille veldig høyt trur jeg jeg ville funnet noen andre høytalere...

7522917[/snapback]

Så du klarer altså lese deg frem til at denne ikke kan spille høyt ut ifra disse spesifikasjonene? Isåfall er jeg veldig nysgjerrig på hvordan..

Skal du ha godt lydtrykk ville jeg ihvertfall funnet noen over 100dB, men det er jo hva jeg mener da... ;)

7524816[/snapback]

følsomhet på over 100dB..?? er du på rusk. Tror ikke jeg vet av en eneste høyttaler som har så høy følsomhet. Så da blir det nok ganske begrenset utvalg..

Aktive høytalere med innebygd forsterker er desidert det beste, men det koster seff en del mer---

7524835[/snapback]

Ok, nå begynner det å bli nok tullprat på deg. Hvorfor driver du å uttaler så bastant om ting du tydeligvis ikke har greie på?

Lenke til kommentar
90 dB

Max Effekt:

320 W

Storlek (HxBxD):

1110 x 370 x 350 mm

Vikt:

19,5 kg

uhm, veeeel, dersom du har tengt å spille veldig høyt trur jeg jeg ville funnet noen andre høytalere...

7522917[/snapback]

Så du klarer altså lese deg frem til at denne ikke kan spille høyt ut ifra disse spesifikasjonene? Isåfall er jeg veldig nysgjerrig på hvordan..

Skal du ha godt lydtrykk ville jeg ihvertfall funnet noen over 100dB, men det er jo hva jeg mener da... ;)

7524816[/snapback]

følsomhet på over 100dB..?? er du på rusk. Tror ikke jeg vet av en eneste høyttaler som har så høy følsomhet. Så da blir det nok ganske begrenset utvalg..

7532986[/snapback]

Min teori er at Joney ikke vet hva følsomhet er, og tror at oppgitt dB er max SPL fra høyttaler. Godt han er her og gir råd til folk...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...