Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Dataen restarter av seg selv! HJELP!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Første gang dette skjedde var når jeg skulle laste ned noen oppdateringer for windows.(XP-home)

7521830[/snapback]

Har det skjedd flere ganger da? Utenom når du laster ned oppdateringer?

Har selv en treg bærbar PC som blir svært varm når jeg laster ned oppdateringer, har du sjekket temperaturene? :dremel: Last ned SpeedFan her: Link

Edit: La til link for nedlasting av SpeedFan.

Endret av Blind
Lenke til kommentar
Første gang dette skjedde var når jeg skulle laste ned noen oppdateringer for windows.(XP-home)

7521830[/snapback]

Har det skjedd flere ganger da? Utenom når du laster ned oppdateringer?

Har selv en treg bærbar PC som blir svært varm når jeg laster ned oppdateringer, har du sjekket temperaturene? :dremel:

7522241[/snapback]

Ja, det har skjedd uten at jeg har lastet ned oppdateringer, men det ahr bare skjedd 2-5 min etter oppstart.. tilogme uten at maskin e i bruk, så ganske sikker på at det ikke har noe med temperaturen å gjøre. :no:

Lenke til kommentar
Ja, det har skjedd uten at jeg har lastet ned oppdateringer, men det ahr bare skjedd 2-5 min etter oppstart.. tilogme uten at maskin e i bruk, så ganske sikker på at det ikke har noe med temperaturen å gjøre. :no:

7522259[/snapback]

Det er en stasjonær PC du har? Hvilke deler har du i den, og strømforsyning?

Lenke til kommentar

7522259[/snapback]

Det er en stasjonær PC du har? Hvilke deler har du i den, og strømforsyning?

7522269[/snapback]

Det er en stasjonær Acer PC. IKKE min :!: så er ikke sikker på hvilke deler det er.

Lenke til kommentar
Herregud. Problemet er IKKE hardware relatert, men en feil i microsoft sin oppdatering. Flere som har problemet. Det var en link på sida før om auratt dette!

7522437[/snapback]

å lol, korsen blir e kvitt probleme da? bare lar vær å last ned oppdateringa til Microsoft har fiksa probleme? :dontgetit: er ikke så jævla god med data at d gjør no :blush: :!:

Lenke til kommentar
Gå inn i kontrollpanel og trykk på legg til/Fjern programmer og ta på vis oppdateringer, så scroller du ned til du ser Windows XP programmvareoppdateringer og sletter de som blei installert samme dagen! :)

7522710[/snapback]

hmm.. dataen restarter ikke nå, men viss e prøva å instaler oppdateringan som står e klar for maskin, d e da den slår se av :ermm:

Lenke til kommentar

Kan likevel være temperaturen. Jo mer CPUen får å bryne seg, jo varmere blir den. Derfor kan det være den holder seg på vippepunktet hele tiden, men med en gang du gjør noe "krevende" (les; installerer oppdateringer) blir den for varm og slår seg av. Vennlist post noen temperaturer.

~ loathsome :)

Lenke til kommentar
Kan likevel være temperaturen. Jo mer CPUen får å bryne seg, jo varmere blir den. Derfor kan det være den holder seg på vippepunktet hele tiden, men med en gang du gjør noe "krevende" (les; installerer oppdateringer) blir den for varm og slår seg av. Vennlist post noen temperaturer.

~ loathsome :)

7522844[/snapback]

ekke temp. den slo seg av av seg selv uten at e jor nokka bare 3 min etter oppstart. men no e den slutta mæ da :S slår se bare av når e prøva å inst oppdateringa.. så trur d har noe mæ d å gjør.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...