amish Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Hei Jege hadde innstalert Windows Vista på pcen min helt til jeg fikk en melding om at den ikke hva gyldig og jeg kunne ikke logge på før jeeg skrev inn en gyldig Vista Key.. Jeg fikk ikke formatert med XP cden så jeg tokk hardiskene til en venn av meg og formaterte den via Windows (XP). Jeg kom hjeme og plugget in hardisken og nå står det : NTLD mangler Press CTRL+ALT+DEL for å starte på nytt. Har prøvd hurtigformatering og vanlig og har formatert begge paratisjonene (C, der Windows lå og D der jeg hadde alt det andre.) Når jeg prøver å boote fra XP cden får jeg opp meldingen at det er feil med hardisken eller at den ikke finnes........ Noen som vet hva jeg kan gjøre? Takker for svar.. Sittere på Linux Live cd nå. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Vel? det er kanskje ikke så rart du ikke får fram noe OS siden du har formatert disken. Ikke noe stort hokus pokus det. Lenke til kommentar
amish Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 skrev at den ikke finner hardisken når jeg booter XP cden... men tror jeg fiksa det nå, plugga hardisken til en anen pc og innstalerte Windows fra Windows, skal plugge den i min pc nå snart.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå