Dag Arne Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Kanskje jeg ikke har truffet ekspertene siden jeg ikke har fått noe svar på mine spørsmål ennå. Det jeg fremdeles trenger svar på er følgende: Jeg har en presario 5686 som powersupplyet har konka ut på. Jeg ser at i tillegg til til de to standard AT kontaktene er det en tredje AT kontakt som står ikoblet hovedkortet for seg selv, litt nedenfor den vanlige powersupply slot'en. Hvilken hensikt har den? Kan jeg bruke et vanlig AT pwrsupply uten den tredje kontakten? Jeg har prøvd et slikt, uten å få noe annet livstegn enn i kjøleviften til CPU'en. En annen ting er at jeg ikke klarer å finne manualen til hovedkortet på nettet? Noen tips hvor jeg kan laste ned en manual? Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Compaq er ganske sære på hardwaren sin. Kan du ikke prøve å kontakte Compaq via mail eller telefon? Sikkert ikke det svaret du var ute etter, men men.. Ville ha gjort det selv om jeg ikke fikk svar noen andre steder. Lenke til kommentar
hefo Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Quote: Den 2002-11-20 23:16, skrev Dag Arne:Kanskje jeg ikke har truffet ekspertene siden jeg ikke har fått noe svar på mine spørsmål ennå. Det jeg fremdeles trenger svar på er følgende:Jeg har en presario 5686 som powersupplyet har konka ut på. Jeg ser at i tillegg til til de to standard AT kontaktene er det en tredje AT kontakt som står ikoblet hovedkortet for seg selv, litt nedenfor den vanlige powersupply slot'en. Hvilken hensikt har den? Kan jeg bruke et vanlig AT pwrsupply uten den tredje kontakten? Jeg har prøvd et slikt, uten å få noe annet livstegn enn i kjøleviften til CPU'en.En annen ting er at jeg ikke klarer å finne manualen til hovedkortet på nettet? Noen tips hvor jeg kan laste ned en manual? Er vel ikke så lett å finne manualen hos compaq iallefal..de vil jo ikke at noen skal ha mulighet til selvhjelp..... Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Sikker på at det er en AT-kontakt, og ikke bare en vanlig AUX(Auxilory eller hvordan det staves)-kontakt. Det er en relativt lite brukt kontakt og den ligner egentlig ganske mye på AT-kontakta. Da ville det ikke vært annet enn å få seg et vanlig nytt ATX-power, siden alle powerene du får idag har denne kontakta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå