OleP Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 .. jeg sliter med å få minnekortet på plass. De to første gangene jeg satt de inn så tror jeg at jeg satt den for langt inn. Hørte heller ikke noe klikk.. Å har prøvd flere ganger nå med å ta kortet inn, men får hele tiden beskjed om at minnekortet ikke er tilgjengelig. Er det en spesiell teknikk? Jeg sliter i hvert fall med det Å en ting til. Tastaturet virker veldig lite, å joysticken veldig uvant. Er det noe dere har vendt dere til? (dere som har n73). Ellers virker det som en knalltelefon:D Lenke til kommentar
frowen Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Jeg ville uten tvil prøvd å snu kortet og så sette inn igjen Lenke til kommentar
OleP Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 Jeg ville uten tvil prøvd å snu kortet og så sette inn igjen 7521861[/snapback] Ja, men jeg har prøvd det:) Setter inn kortet samme vei som det står i bruksanvisningen. Lenke til kommentar
thrill Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Er en liten fjærmekanisme for minnekortet. Er enig at den kan være litt vanskelig å treffe riktig. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Det er ikke så mye vi får gjort for å hjelpe, du må bare prøve til du får det til. Joystick og tastatur; man venner seg til det etter kort tid, og da er det ganske digg å bruke. Bare vær forsiktig med joysticken, da den lett faller av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå