bjornmona Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Har en eldre skjerm med skjermkabel med blå grønn rød grå og svart farge. skermen er meket R - G/S - B - H/C -V. Noe som vet hvilken farge som skal hvor? Lenke til kommentar
Boye Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 5xBNC? Skyv inn, vri og "klikk" ? Du får kjøpt billig 5xBNC VGA (skjerm) til DSUB (skjermkort) kabel hvis det er det du trenger? Lenke til kommentar
Bønnax Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 5xBNC? Skyv inn, vri og "klikk" ? Du får kjøpt billig 5xBNC VGA (skjerm) til DSUB (skjermkort) kabel hvis det er det du trenger? 7521766[/snapback] Nei. jeg har kabel, men lurer på hvor de forskjellige fargene skal inn i skjermen. Lenke til kommentar
Bønnax Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 5xBNC? Skyv inn, vri og "klikk" ? Du får kjøpt billig 5xBNC VGA (skjerm) til DSUB (skjermkort) kabel hvis det er det du trenger? 7521766[/snapback] Nei. jeg har kabel, men lurer på hvor de forskjellige fargene skal inn i skjermen. 7527920[/snapback] Hei igjen. visst noen lurer er jeg Bønnax og Bjørnmona samme person. jeg kom bare ikke inn med mitt gamle passor mått lage en ny profil. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Rød, grønn, og blå kabel skal inn på henholdsvis R, G, og B. Grå og sort er sync, du kan lett prøve deg fram på H/C og V inngangene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå