ronnydahl87 Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 hei jeg leter etter tittelen på en tegneserie som gikk på tv2 eller tv3 morgenene i helgene på mitten av 90tallet. Dette var er eventyrserie der de dro ut og lette etter skatter med fly. De var arkeologer el noe, i dyreskikkelser som i ducktales. Men de dro til kjente steder, og themesangen på begynnelsen av serien var instrumentalen til Careless whisper av george michael. Noen som kan hjelpe meg? plees Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Nå har ikke jeg hørt instrumentalversjonen av Careless Whisper, men kan det være Talespin? Endret 17. desember 2006 av Plomma2 Lenke til kommentar
ronnydahl87 Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 Nå har ikke jeg hørt instrumentalversjonen av Careless Whisper, men kan det være Talespin? 7523340[/snapback] nei, er ikke disney. men liknet vedig på talespin. Kan huske det var en gal professor el noe som jobbet imot hvovedpersonene i hver episode. Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 kan ikke huske denne samsvarer med noen av "kriteriene" dine, men kan det være: Inspektør gadget? Var en gal mann med en katt som jobbet i mot han hele tida. Tror ikke dette er riktig i det hele tatt, men det var ihvertfall morsomt kan jeg huske. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Jeg husker serien, men er dog ikke helt sikker på navnet. Minnes at det var noe som inneholdt Montana, kan dette stemme? Lenke til kommentar
ronnydahl87 Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 kan ikke huske denne samsvarer med noen av "kriteriene" dine, men kan det være: Inspektør gadget? Var en gal mann med en katt som jobbet i mot han hele tida. Tror ikke dette er riktig i det hele tatt, men det var ihvertfall morsomt kan jeg huske. 7529870[/snapback] nei, ikke Inspektør gadget. men takk. trur den ikke var så kjent... men veldig bra Lenke til kommentar
ronnydahl87 Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg husker serien, men er dog ikke helt sikker på navnet. Minnes at det var noe som inneholdt Montana, kan dette stemme? 7530857[/snapback] å? nærmeste hittil. inneholdt Montana? hva mener du Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg husker serien, men er dog ikke helt sikker på navnet. Minnes at det var noe som inneholdt Montana, kan dette stemme? 7530857[/snapback] å? nærmeste hittil. inneholdt Montana? hva mener du 7537744[/snapback] Er rimelig sikker på at tittelen het noe med Montana, eller at en av de mest sentrale figurene het Montana, håper vi snart får en oppklaring i dette Lenke til kommentar
ronnydahl87 Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 ingen som husker sikkert? linker på nett? Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 De to ekornene å det? de hadde jo en sånn flygende farkost hvertfall Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Mener du? Chip & Dale's Rescue Rangers http://en.wikipedia.org/wiki/Chip_%26_Dale..._Rescue_Rangers Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Akkurat det jeg snakka ja, vet ikke om det var det trådstarter mente men Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Akkurat det jeg snakka ja, vet ikke om det var det trådstarter mente men 7857924[/snapback] Tror nok ikke det var det, i den jeg i hvertfall tror det er og som trådstarter har kjent seg litt igjennom er det et "vanlig" fly det er snakk om. Husker jeg ikke helt feil var det rødt og hadde sånn propellmotor ved begge vingene. Endret 2. februar 2007 av Termometer Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 jeg hvet hvem serie du mener men husker ikke navn Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 jeg hvet hvem serie du mener men husker ikke navn 7858726[/snapback] Godt å høre at flere vet hva det er snakk om, håper vi kan få avklart navnet i nærmeste fremtid. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Jeg kan selv ikke huske å ha sett serien og kan derfor ikke helt vite hva dere tenker på, men foretok et søk på "Montana animal" på wikipedia.org og bladde meg gjennom artiklene og fant dette som kunne passe: Montana Jones. Noen utdrag som jeg har hentet for å se om det stemmer overens med ønskene. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Montana Jones (モンタナ・ジョーンズ Montana Jōnzu?) is a comedy adventure anime television series which was broadcast in Japan on NHK from April 2, 1994 through April 8, 1995. Studio Jueno (Japan) and REVER (Italy) created the 52 episode series as a joint production. The series takes place in the 1930s and is about the adventures of Montana Jones, who goes treasure hunting with his cousin Alfred Jones and the beautiful reporter Melissa Sone all over the world like Indiana Jones. Thereby they visit real locations and cities like the Pyramids of Giza, the Taj Mahal, Istanbul or the Easter Island. At this Lord Zero gets in the way, a rich, excentric art lover and master thief. All characters of the series are humans with lion or tiger similar heads (Furry-Anime). The example of this anime was certainly the adventure films of Indiana Jones. Montana Jones Montana is always seeking the unknown and isn't afraid to do dangerous things. Together with his nephew Alfred he travels around the world finding treasures for Gerrit, Alfred's professor. The group's plans are often foiled by Lord Zorro. Montana works in his aunt's restaurant to finance his airplane Kitty, a Supermarine GS waterplane constantly in need of repair. He lives somewhere at the coast in Boston. It is believed that Montana is infatuated with Melissa Sone. Håper dette er riktig og at serien nå er funnet i god behold Endret 2. februar 2007 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg kan selv ikke huske å ha sett serien og kan derfor ikke helt vite hva dere tenker på, men foretok et søk på "Montana animal" på wikipedia.org og bladde meg gjennom artiklene og fant dette som kunne passe: Montana Jones. Noen utdrag som jeg har hentet for å se om det stemmer overens med ønskene. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Montana Jones (モンタナ・ジョーンズ Montana Jōnzu?) is a comedy adventure anime television series which was broadcast in Japan on NHK from April 2, 1994 through April 8, 1995. Studio Jueno (Japan) and REVER (Italy) created the 52 episode series as a joint production. The series takes place in the 1930s and is about the adventures of Montana Jones, who goes treasure hunting with his cousin Alfred Jones and the beautiful reporter Melissa Sone all over the world like Indiana Jones. Thereby they visit real locations and cities like the Pyramids of Giza, the Taj Mahal, Istanbul or the Easter Island. At this Lord Zero gets in the way, a rich, excentric art lover and master thief. All characters of the series are humans with lion or tiger similar heads (Furry-Anime). The example of this anime was certainly the adventure films of Indiana Jones. Montana Jones Montana is always seeking the unknown and isn't afraid to do dangerous things. Together with his nephew Alfred he travels around the world finding treasures for Gerrit, Alfred's professor. The group's plans are often foiled by Lord Zorro. Montana works in his aunt's restaurant to finance his airplane Kitty, a Supermarine GS waterplane constantly in need of repair. He lives somewhere at the coast in Boston. It is believed that Montana is infatuated with Melissa Sone. Håper dette er riktig og at serien nå er funnet i god behold 7859035[/snapback] Du har gjort det igjen :!: Takk TSP, det var i hvertfall denne serien jeg mente og er overbevist om at det var den samme som trådstarter Lenke til kommentar
TSP Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Hva har jeg gjort igjen nå da? Fint at jeg kunne være til hjelp Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Hva har jeg gjort igjen nå da? Fint at jeg kunne være til hjelp 7859329[/snapback] Du har vært til hjelp nok en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå