Thanatos Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Den beste bilen er jo Il Tempo Gigante! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Den beste bilen er jo Il Tempo Gigante! kongebil Lenke til kommentar
SoW Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Synns den er rå jeg, å når jeg mente drømmebil, så mente jeg en drømmebil som jeg en dag kan kjøpe meg... Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 å når jeg mente drømmebil, så mente jeg en drømmebil som jeg en dag kan kjøpe meg... Med navnet drømmebil tenker jeg på bil som jeg aldri kommer til å få.... Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Med navnet drømmebil tenker jeg på bil som jeg aldri kommer til å få.... Det er nok den riktige definisjonen på drømmebil ja En bil man bare kan drømme om å få for min del må det nok bli denne: Noen som har sett den før? Lenke til kommentar
morfin Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Med navnet drømmebil tenker jeg på bil som jeg aldri kommer til å få.... Det er nok den riktige definisjonen på drømmebil ja En bil man bare kan drømme om å få for min del må det nok bli denne: Noen som har sett den før? Jepp, har nok det ja. Har faktisk filmen på dvd. Original, ikke tyvlånt :wink: Gleder meg til toeren kommer en gang til høsten? Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Gleder meg til toeren kommer en gang til høsten? Ifølge traileren kommer 2fast2furious sommeren 2003.. og den ser tøff ut! Til dere som ikke har sett traileren, se HER! edit: ifølge thefastandthefurious.com kommer den på kino 6.juni Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Fy F*** jeg gleder meg til 2fast2furious kommer ut!! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 <!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font class=postbody>Quote:</font><HR width=100% color=#333333 SIZE=1></TD></TR><TR><TD><FONT class=quote><BLOCKQUOTE>Den 2002-11-24 20:07, skrev spindle: Ja? Dette er sagt tidligere: Lexus er et merke laget av Toyota. Den første Lexus LS ble helt sikkert solgt i Japan som Toyata [annet modellnavn]. Poenget er: Lexus er ikke noe eget merke, de lager ikke biler selv, det er kun Toyota-modeller med et annet navn. De som har spilt Grand Turismo 3 vil f.eks finne igjen Lexus IS200 som Toyota Altezza. </BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><HR width=100% color=#333333 SIZE=1></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End --> Lexus er ikke et merke som lages av Toyota .. Lexus er et egent merke med egene fabrikker og egene ansatte og egent styre .. de er bare Eid av Toyota .. de fungere 100% selvstendig fra Toyota men Lexus LS er en vidre utvikkling av en Gammel Toyota .. Toyota Crown .. (kom som en model på 70-tallet) Jupp.. på samma måte som Ford eier Volvo Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Den kuleste bilen er selvfølgelig Mazdaen min!!! : Alle er selvfølgelig enig med meg. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 selvfølgelig....... 8) .exe Der ser dere! Har stylet den da: (Lakkerte støtfangere) Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Vel..... syns det er en skam at noen ikke har nevn den bilen som faktisk er råest av alle, nemli Lambourghini Diablo Men denne har heldigvis blitt nevnt: Mvh. Erik" border=0 alt="user posted image" > Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Hmm. Det finnes mangen fine biler. Men hvis det skal være noen biler som holder seg langt oppe på ranking listen min er det Volvo V70R og XC90 og BMW 525D. V70R XC90 BMW 5 Serie De to sistnevnte bilene er biler som kanskje kommer inn i familien vår. En av de selfølgelig. Foreldrene mine er ikke helt sikker på hvilken de vil ha. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Snakk om å dra opp gammel post Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Toyora supraene er kule og praktiske da. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Unødvendig å bumpe denne tråden. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg