Gå til innhold

hvilken bil er kulest?

The man!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg vil vekke liv i Toyota/Lexus diskusjonen fra noen sider tilbake

Toyota er ikke lexus ... lexus er ikke toyota ... ikke nå lenger

Nå selges Lexus over hele verden .. inkludert japan

Biler som Toyota Altezza og Soarer eksisterer ikke lenger .. (det er Lexus IS og SC for dere som ikke vet)

men de har ikke startet salgene enda .. så mitt inlegg kan være noen månder for tidlig ..

Lenke til kommentar

Enzo Ferarri er feet bil, trengs ingen modifikasjoner, den har mange hester, sitter bra på veien og har heftige bremser. Gode bremser er viktig, da kan man jo vente lenger med å bremse ned

BTW: det var en tidlig i tråden her som mente at alle biler som spant på tørr asfalt var kule, da er en rusten golf 2 med 1,6l 75hk kul, den klarer det uten problemer......(det klarer egentlig de fleste biler med forhjulstrekk fint, men forhjulstrekk er kjedelig)

Lenke til kommentar

Jaguar XK8 er drømmebilen...eneste problemet er at den kommer til å forbli i "drømmen" er jeg redd :)

xk8-side.jpg

Ellers hadde det heller ikke vært meg i mot å få en Cooper S (fin,fin,fin bil det:) )

Golf er en skikkelig kjedelig bil (og ifølge meg er den heller ikke utstyrt med allverden med kjøreglede..den er simpelten vanlig, kjedelig og ikke spesiell på noen måte..) og det enda jeg iflg en del her bør være på vei inn i "målgruppen" om noen år :wink:

molly

edit: endret bilde, gikk litt fort på første forsøk..dere vet jenter og biler og datamaskiner..da må jo noe bare gå galt:)

Lenke til kommentar

Jeg skal ikke begrunne så mye hvorfor jeg synes denne bilen er en av de tøffeste (ingen som gidder å høre særlig mye om det uansett), men her er den iallefall:

gnx.jpg

"Æsj for en sær stygg gubbebil" tenker dere sikkert.. Kall meg gjerne dum, men den bilen er bare utrolig! Vil du ha mer info så bare spør (som om noen gjør det ja :p).

Lenke til kommentar

jeg smeller sammen en liste over biler som jeg liker.

1964 Chverolet Chvelle ss (lowridere også :D)

1965 Chevrolet Impala ss (gjerne cab)

1965 Cobra 427 s/c

1965 Shelby mustanger (gt350) med 289 og 306 hester :D

1966 Pontiac GTO med 389 tri-powermotor (gjerne cab)

1969 Chevrolet Corvette L-88

1969 Chevrolet Camaro ss/z28 (gjerne en yenko utgave også)

1969 Ford Mustang Boss302

1969 Pontiac Firebird (gjerne cab)

1970 Chevrolet Chevelle SS454 LS-6

1970 Oldsmobile 4-4-2

1970 Plymouth Superbird med 426 hemi

1971 Plymouth 'Cuda med 426 hemi

1987 Buick GNX

1990 Chevrolet Camaro z28/iroc-z (kanadisk versjon med 350 og manuell)

1991 Pontiac Firebird Formula 350 (drømmen er en firehawk fra dette året)

1995 Chevrolet Corvette ZR-1

1996 Dodge Viper GTS

1996 Ford Mustang SVT Cobra

2002 Chevrolet Corvette Z06

2004 Ford Mustang SVT Cobra Mystichrome

Den "nye" Ford GT40'n

Bare noen jeg kom på i farta ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive