Gå til innhold

hvilken bil er kulest?

The man!

Anbefalte innlegg

Quote:

Kebab GUD skrev (2002-11-23 20:12):

Fordi den eneste forskjelden er motoren (GS300-GS430)

LS er for ... firkantet for min smak

SC synes jeg er for ... feit ser litt ut som en feit unge

LS har mye mere utstyr en GS har blantannet et villt stereo annlegg: Mark Levinson stereoanlegg med 11 høyttalere, 3-bånds RDS-radio, CD-skifter for 6 CD-plater foran og Dolby kassettspiller. Digital lydbehandling for bedre lyd.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, her var det mye drømming.

Hva er den beste bilen dere har kjørt da? Og da snakker jeg ikke om å sitte på, men KJØRE selv!

Jeg har kjørt en bittelitt trimmet Toyota Supra. Det er nærmere 2tonn GoKart!!!

Jeg har også kjørt Toyota Celica GT4, og dette er en mye bedre bil enn supraen spør du meg!

Disse er de råeste.

Den morsomste?

En Ford Granada 2,3 V6 i et nedlagt grustak... :razz:

Den dyreste var en Mercedes S 600 L. Den har 18 bose høytalere, noe over 400 gamp (v12?).

Den har jeg ikke kjørt, bare fått sitte på med...

Lenke til kommentar

Lexus? Toyotas Mercedes-kopier med fint navn for amerikanerne....hvis komfort & utstyr er det viktigste så hvorfor ikke gå for originalen? Spesielt når kopiene ikke akkurat ser så veldig bra ut (med unntak av IS200/300, som kanskje er mer en kopi av bmw 3-serie).

Sportsbiler behøver ikke være ukomfortable selv om de er stive. Biler behøver ikke være stive selv om de er sportsbiler. Sportsbiler behøver ikke være stive. Osv.

Honda NSX er fin, kjøreegenskaper på høyde med det beste i Europa. Supra'en er dritrask men mangler sjel...og den har et aldri så lite råne/harrypreg da (Getaway in Stockholm anyone?)

Lenke til kommentar
Quote:

spindle skrev (2002-11-24 00:55):

Lexus? Toyotas Mercedes-kopier med fint navn for amerikanerne....hvis komfort & utstyr er det viktigste så hvorfor ikke gå for originalen? Spesielt når kopiene ikke akkurat ser så veldig bra ut (med unntak av IS200/300, som kanskje er mer en kopi av bmw 3-serie).

Orginalen som du kaller det er ikke så drift sikker som kopi'en er. Let opp noen artikkler om lexsus i usa så kan du lese selv hvorfor amerikanerne er blitt så glade i lexus.:grin:
Lenke til kommentar

ok .. hvis dere er så forbanna på Lexus her .. hvorfor ikke en Toyota..

Toyota Avalon

photo_1.jpg

Eller Toyota Camry Solara

photo_1.jpg

Eller Toyota Celica

photo_5.jpg

Eller Toyota Camry

photo_5.jpg

(Selv liker jeg best Camryen fra 1997-2000)

PS: Lexus Er lang fra no kopi av no..

www.StarTrekNorge.com

@#hw.no@undernet

Kebab gud er Sponset av Soyo, AMD, Apacer Og Western Digital

[ Denne Melding var redigert av: Kebab GUD på 2002-11-24 15:57 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-24 16:42, skrev Kebab GUD:

jeg syntes Alpha har så stygge små lykter og grill

Tja, men fra siden er den rå, og baklyktene er bra. Tror panseret er for høyt på bilen, defor ser den litt klumpete ut forfra. Det skal jo komme en ny om et år eller to...

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-24 13:25, skrev spindle:

Hvis du ser på statistikk over hvilke bilmerker som går lengst i norge så finner du mercededes temmelig høyt oppe....

Kan jo ha noe med den ENORME taxi stallen det da.

og de fleste som kjører Taxi i Mercedes hater den.

Lenke til kommentar

Tror du de kjøper Mercedes som taxi'er fordi de syns de er tøffe? De kjøper de fordi de er blant de bilene som holder absolutt lengst, har best byggekvalitet etc.

Quote:

Lexus er en Toyota...det er bare et merke for å selge bedre i USA (Acura (Honda) & Infiniti (Nissan)er to andre eksempler. I Japan selges disse bilene med Toyota-merket i grillen..

Quote:

Se på dette bildet og si at den ikke ligner på en Mercedes...

ext_L43-028.jpg

Historien går slik: Toytota vil gjerne tjene flere $, men har ikke noe sterkt navn i USA. Toyota = småbil. Så de lager et nytt navn - Lexus. Så trenger de en bil å selge, en som kan konkurrere mot de store amerikanske Lincoln Town Car etc & ikke minst mot Mercedes & BMW. Hva er da bedre enn å kopiere den beste luksusbilen, s-klasse? Så de gjør nettopp det, og de lager en GOD kopi, som er billigere! Suksess!

Det er ikke de eneste som gjør slik, se på Hyundai Coupe: Den første lignet en tidliger utgave Celica, og den nye har sterke likhetstrekk med en Ferrari 360 Modena. Det betyr ikke at de ikke gjør sine egne designs også, men veldig mange japansk/koreanske biler er minstenkelig like de europeiske konkurente...

Så det jeg sier, er følgende: Hvis man først skal ha en Lexus, hvorfor ikke heller satse på bilen som var modellen for Lexus? Den eneste grunnen er pris, men dette er en diskusjon om kuleste bil så det er vel ikke så veldig relevant.

Misforstå meg rett: Jeg er ikke noen fan av Mercedes...

Quote:

Eller hva med en Renault5 Turbo2.

600 Kg og opptil 450 hester standar 290

Og når det gjelder små rally-homogeniseringsbiler: Lancia Delta HF Intregrale....

MDS-M10.jpg

Redigert: Litt problemer med bildene

[ Denne Melding var redigert av: spindle på 2002-11-24 18:12 ]

Lenke til kommentar

Fiat (uno whatever) og Golf er ihvertfall skikkelig konebil, look around...hvis alt du arva etter bestemora di var en rusten golf så la den nå heller stå eller få den til hugger'n.

Fatter ikke at noen kan si at de Lego bilene er så kule...må være seriøst syns skadet eller noe. De er firkanta og uansett om du har banka en V6 i den og har 180 hester og en hel masse annen dritt og råne styling så er det ren idioti.

Lenke til kommentar
Quote:

Kebab GUD skrev (2002-11-24 15:38):

(Selv liker jeg best Camryen fra 1997-2000)

Er fullstendig klar over at lexus ikke er noen kopi av visse tyske biler. Er bare en av de toyota'ene som du kan få kjøpt i norge "Camry"
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...