dangerc Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 hei gikk nylig til innkjøp av kindom hearts 2 (det var billig på elkjøp). har kommet ganske langt men nå sitter jeg bom fast på en boss. bossen befinner seg på et sted kalt bailey, der jeg må slåss mot en som heter demyx, og etter det jeg har forstått så må jeg ta og overvinne enn del serier med såkalte forms som kommer fra demyx. klarer både første og andre runde med disse formsene som han sender ut men jeg klarer aldri den 3dje, det er rett og slett for liten tid. har snust litt rundt på nettet etter noen greie walktrougher men der står det bare at jeg må bruke en kombo for og ta formsene og at det skal være enkelt og greit, men jeg får det rett og slett ikke til. er nå i ferd meg og gi opp hele spillet :-( så det jeg lurer på om det er noen som har klart bossen og kan gi meg noen tips på hvordan best mulig ta den, er det en spesiell fremgangsmåte? har sikkert prøvd 100 ganger snart.. på forhånd takk.. Mvh: Christopher Feste Larsen Lenke til kommentar
Moppeken Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Er det han med guitaren? eller hvilken verden er du på? Har ikke spilt på en liten stund, så er ikke helt sikker hvor du mener:P Lenke til kommentar
dangerc Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 jepp det er han duden med gitaren og hvis jeg ikke tar helt feil så heter brettet olympus coliseum eller noe i den duren. rett før jeg kommer til bossen heter det bailey.. Lenke til kommentar
Moppeken Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) jeg prøvde en del ganger jeg også. det eneste du må gjøre er å slåss mot han. har ikke noen bedre råd. Du budre å bruke den overdrive greie på slutten. da du bruker 2 keyblades. Endret 17. desember 2006 av Moppeken Lenke til kommentar
RevX Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Hvor mange former på hvor mange sekunder er det snakk om? Tror Donalds Comet er bra i den kampen hvis du har den. Endret 17. desember 2006 av RevX Lenke til kommentar
dangerc Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 Hvor mange former på hvor mange sekunder er det snakk om?Tror Donalds Comet er bra i den kampen hvis du har den. 7521575[/snapback] tror det er snakk om ca 30 forms på ca 10 sec ellernoe. tror jeg får satse på overdrive ja. har ikke donald's comet.. tnx Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Hvis det er han jeg tror det er, så er det eneste du trenger å gjøre, er å trykke trekant heile tida. Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Åja fy.. Den bossen brukte jeg sikkert 30 forsøk på før jeg greide den. Var rett og slett bare å prøve og prøve. Ta evt. å levle opp på noen fiender så blir kampen sikkert lettere. Lenke til kommentar
Agres Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 hei gikk nylig til innkjøp av kindom hearts 2 (det var billig på elkjøp). ... 7521354[/snapback] Ingen grunn til å være flau over å kjøpe KH Lenke til kommentar
dangerc Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 hei gikk nylig til innkjøp av kindom hearts 2 (det var billig på elkjøp). ... 7521354[/snapback] Ingen grunn til å være flau over å kjøpe KH 7522421[/snapback] ha ha lol. det var til dama da, jeg bare må ta det hun ikke klarer.. jeg spiller Black og hu har kingdom hearts og bryne seg på. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Flytter tråden til Diskusjon.no -> Spill -> Spørsmål og svar - Konsoll. Siden tråden er feilpostet. Dette er et spørsmål, ikke en diskusjon. (Innlegget skal ikke kommenteres, men dette kan tas over PM!) Lenke til kommentar
Moppeken Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Har kommet til skjønnheten og udyret. står fast når jeg skal slåss mot han ene av de 13. Da jeg kan bruke mikke. er ikke lett=/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå