KaBZ Skrevet 17. desember 2001 Del Skrevet 17. desember 2001 Hei folks. Dere må hjelpe meg. Jeg har nettopp fått meg beribånd, med hardware firewall. Nå kan jeg ikke spille et spille online lenger. Dette er kjedeligt. Hjelp!!!!!!! Har noen noe tips til meg om hvordan jeg kan kalare å spille online igjen? Takk! :wink:) KaBZ :wink:) Lenke til kommentar
lykkeliten Skrevet 17. desember 2001 Del Skrevet 17. desember 2001 Har du prøvd å lese i bruksanvisningen som fulgte med? [ Denne Melding var redigert av: lykkeliten på 2001-12-17 22:21 ] Lenke til kommentar
-Mats- Skrevet 17. desember 2001 Del Skrevet 17. desember 2001 Har du sjekket at de nødvendige portene er åpne? Sjekk manualen for de spillene du spiller for å finne portene du trenger, og bruksanvisningen for firewall'en ang hvordan åpne de. Lenke til kommentar
nesquik Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 Har du vurdert å kaste "firewallen" og skaffe deg en som er lagd av mensker hodet på rett plass? Eventuelt lese bruksanvisninga? Spør du meg er det på tryne å sperre utgående forbindelser på en firewall som standard. Men det er min mening :wink: Kan forsåvidt henne det er en jall-firewall som egentlig ikke gjør det på ip-nivå, sett en del som drar forbindelsene langt opp i applikasjons nivå før de videresneder. Den typen du må sette opp web-proxy og endre mail settingene på f.eks. (Hmm, såkalte socks brannmurer er vell det, sikkelig jall imnsho) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå