Sealine Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Hei. Kjøpte for kun 4 uker siden en Acer Aspire 9303 og nå har jeg problemer allerede. Har vært veldig fornøyd, men da jeg skulle starte den opp idag, fikk jeg denne meldingen rett etter at windows hadde loadet Winlogon.exe - Finner ikke komponent Programmet kan ikke starte fordi SHLWAPI.dll ikke finnes. Dette programmet kan la seg løse ved å installere programmet på nytt. og så kommer denne meldingen rett etter: Services.exe - Finner ikke komponent Programmet kan ikke starte fordi SHLWAPI.dll ikke finnes. Dette programmet kan la seg løse ved å installere programmet på nytt. og til slutt kommer denne: Isass.exe - Finner ikke komponent Programmet kan ikke starte fordi SHLWAPI.dll ikke finnes. Dette programmet kan la seg løse ved å installere programmet på nytt. Etter at jeg har trykket "OK" på disse 3 vinduene, starter bare maskinen på nytt. Så skjer det samme omigjen og omigjen.. Jeg har prøvd å starte den i Safe modus og VGI modus eller hva det heter. Også har jeg prøvd å starte den med "sist maskinen fungerte bra" eller hva det heter. Får feilmeldingene på alle sammen! Jeg blir så helvetes irritert over at en PC aldri kan funke som den skal. Er en grunn til at jeg spurte etter en egen Windows CD, for det skjer jo alltid noe!! Er det noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 Ingen? Jeg har winxp crack, bør jeg legge inn denne? Hater det her as!! Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 Ingen som har peiling? Lenke til kommentar
Jlmss Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Min erfaring med nye maskiner som gjør sånt, er rett å slett lån deg ein orginal cd. formater og legg alt inn på nytt. nøkkelen har du for registrering. den er på maskina:) Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Tråd stenges pga ulovlig bumping. Vennligst les retningslinjene samt nettikette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg