Gå til innhold

Hvilken superhelt er du?

Gjest Bruker-95147

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spider-Man

--------------------------------------------------------------------------------

70%

Green Lantern

--------------------------------------------------------------------------------

65%

The Flash

60%

Robin

52%

Batman

50%

Catwoman

50%

Iron Man

50%

Wonder Woman

48%

Hulk

45%

Supergirl

38%

Superman

35%

You are intelligent, witty,

a bit geeky and have great

power and responsibility.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Edit: Glem det.

Jeg ble ihvertfall 55% Supergirl, og 50% Superman på andreplass. Kanskje de som minner minst om meg.  :ermm:

7522228[/snapback]

Jeg har noe raffinert undertøy i cellofan... Interessert? :cool:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Ikke for å være mere uvasket enn jeg er, men denne var tynn kjære Dutten :love:

La forøvrig merke til at Supergirl var sånn passe i nærheten... :D

Hvor mange ganger forsøkte du før du ble fornøyd da?... ;)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Forsøkte kun en gang. Er noe galt med testen, fikk kun 90% Supermann og Optimus Prime er ikke engang på listen.  :shrug:

7524280[/snapback]

Bestem deg for svarte, er du supergirl eller er du ikke :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Madammen er supergirl (men hun er ikke kusinen min!). Jeg er Dotten. Supermann har jeg i bånd. Til vanlig kjører jeg rundt i en trailer som er mer enn hva den ser ut som.

7524469[/snapback]

Ser ikke noe galt i kusiner, blir ikke så mye kjønnssydommer av samværet :love: Men jeg lurer litt på Supermann... Siden du valser rundt i kostymet hans så hadde det vært greit å vite hva stakkaren dekker seg med?

Dotten i trailer...kan den fly?

Lenke til kommentar

Trailer kan ikke fly nei. Trailer er Optimus (regner med at Transformersgeekene tok den).

Slik han ser ut i den kommende filmen;

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Lastebil som blir robot. Fantes ikke en mer genial leke for meg som liten. Og stor for den saks skyld. Hender fortsatt at jeg krangler med ungene om transformerslekene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...