EirikLF Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Står fortsatt på at alle tre er veldig gode alternativer, og har vanskelig for å annbefale noen fremfor de andre. Men kan kanskje spør hva du hadde som begrunnelse, og senere om du ble fornøyd. Lenke til kommentar
loddebolten Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) LG 2000c ser ut til og være"jevnt" bra og har best innsynsvinkel.Samsung 204b som jeg hadde her var nydelig å se på men innsynet var overaskende dårlig.Hadde beholt den uansett hadde den funket som den skulle for det er en flott skjerm.Når jeg får testa LG,en skal jeg komme med tilbakemelding.Tar vel minst ei uke før jeg har den. Endret 20. desember 2006 av loddebolten Lenke til kommentar
loddebolten Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 Har fått LG,en og den ser ut til å funke bra..ikke hatt noe tull enda med den..BF2 kjører fint og DVI var som plug and play.Innsynet er mye bedre en på Samsungen og bildet ser veldig bra ut.Likte foten på Samsungen litt bedre.den gikk å få litt lengre ned mot bordet.Totalt sett er jeg ikke i tvil.Jeg skal ha en skjerm til og det blir nok en LG til.! Lenke til kommentar
Skjermil Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Når det gjelder 22", virker det som Asus MW221U er best til gaming. Sjekk test: http://www.behardware.com/articles/647-1/w...-2-to-5-ms.html Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Asus klarer ikke 1600*1200 oppløsning, den er jo WS, noe som trådstarter ikke ville ha. Fargene skal jo også være dårlige. Lenke til kommentar
loddebolten Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 Har fått kjørt LG,en litt i BF2 nå og koser meg skikkelig.Forsjellen fra HP skjermen i 1280x1024 er enorm..1600x1200 er den perfekte oppløsning for BF2 og denne skjermen gjør det veldig bra med lite etterslep og fine farger.En helt ny spilleopplevelse må jeg si..savner ikke CRT,en i det hele.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå