McEven Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Er det noen mulighet for å koble en forsterker eller aktiv sub direkte til et 12v uttak (sigarettenner) i bagasjerommet på Golfen min? Hadde jo vært kjekt å sluppet legging av strømkabel gjennom bilen. -McEven Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 nei det kan du ikke Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Du kan, men da må dette være en liten forsterker. Alt er mulig. Fadern har gjort det slik i sin E350, men vet ikke om det går på Golf, med tanke på strørrelse på ledningsnett til 12v uttaket. Endret 17. desember 2006 av ReVolvolution Lenke til kommentar
AngUisH Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Dette er selvfølgelig ikke helt og anbefale. det går fint siden sigarett-uttaket er direkte koblet på batteriet. men sikkerhetsvernet er veldig dårlig. Det jeg gjorde på min Golf 1 var å koble en kondensator 20 cm fra uttaket, sikret den med ny og kraftigere sikring og byttet ut til Forsterkerledninger. Dette ble mye penere enn å strekke ledninger igjennom torpedo-veggen. I en 82 Golf er det begrenset med ledninger jeg kan gjemme Bytt iallefall ut ledningene til noen mer tolerante og sett en Kraftigere sikring på uttaket. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 I de golfene jeg har vært med å lagt opp kabler i nå den siste stunden har det ikke vært noe særlig problem. Legg heller opp fra batteriet, sikre deg med en sikring like ved batteriet og trekk bakover. Gjør det ordentlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå