Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvordan skifte ip?

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg spiller på en wow private server, så spurte jeg gm's om hjelp osv ... men de svarte ikke.. og plutselig ble jeg banna ... har prøvd å lage forskjellige accounter, men ip'en min er bannet , tror jeg ...

er det mulig å skifte IP? noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, det er ikke mulig. Eneste "løsningen" er vel dynamisk IP-adresse, men de har sikkert «wildcard-bannet» IP-en din uansett. Og nei, du ble aldelels ikke bannet for å ha "spurt om hjelp", det pisspreiket kan du ta et annet sted.

~ loathsome :)

Endret av loathsome
Lenke til kommentar
Og nei, du ble aldelels ikke bannet for å ha "spurt om hjelp", det pisspreiket kan du ta et annet sted.

~ loathsome :)

7520787[/snapback]

å joda ... jeg spurte om hjelp, men gm's svarte ikke .. så jeg spurte i global chatten hvorfor gm's ikke svarer ... og da ble jeg teleportert til en plass og dissconnecta .. når jeg skulle logge inn igjen var jeg banna .... tro hva du vil, men jeg lyver ikke ...

Lenke til kommentar
Man får ikke *helt* ny IP, men et par siffer på slutten.

Det kan være noe slikt, f. eks:

Gammel: 62.249.191.21

Ny: 62.249.192.45

Og om *jeg* hadde vært serveradministrator, hadde jeg bannet 62.249.* f. eks - såkalt «wildcard»-adresse - og det er en del som gjør akkurat dette.

7521208[/snapback]

Slik er det ikke med Telenor. IPen kan være helt forskjellig etter jeg restarter modemet.

Telenor har mange IP-ranger.

Noen starter på 80.*, 83.*. og 85.*

Endret av Glenn
Lenke til kommentar

Jeg tviler på at de banner IPen i WOW. Tviler enda mer på at de wildcard banner hele rangen. Med så mange WOW spillere som det finnes, så hadde det jo nesten garantert at det ble mange uskyldige som plutselig også ble bannet, spesiellt når det finnes flere i samme husstand som ofte spiller.

Hvis de tar deg i å jukse eller noe sånt, så bare killer de accounten din. Da må du evt. kjøpe ny i såfall.

Om jeg var deg så hadde jeg ringt og hørt med supporten deres før du begynner å spekulere i at du er bannet (hvis det stemmer at du virkelig ikke vet da, og ikke bare later som... jeg skal ikke dømme folk).

-Stigma

Lenke til kommentar
Jeg tviler på at de banner IPen i WOW. Tviler enda mer på at de wildcard banner hele rangen. Med så mange WOW spillere som det finnes.

7522746[/snapback]

det er private server jeg gamer på :p er ikke så mangen på den =) sånn 60 stk ca ... og noen tåpelige GM's :p men alikevel kul og spille på ... så jeg håper noen kan si meg hva jeg må gjøre, vet det er noe som kan gjøres ... forstår ikke det med proxy greiene :p noen som kan forklare meg steg for steg? ... hvis noen gidder .. eller er det noe lettere? ..

takker for hjelp så langt da :p

Endret av catosmart
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...