ways Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 er det bare på min maskin, eller har nautilus aldri vært helt frisk? jeg synes ofte den henger seg (og da selvfølgelig henger alle vinduer). det virker som om det har med spesifikke filer å gjøre, men skjer selv om preview er slått av. om filene som lager krøll ligger i home er det et kjempeproblem, da nautilus automatisk åpner den mappen ved kill. er det noe å gjøre med dette (utenom å bytte til rox, kde...)? Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Hvaslags filer er det som lager trøbbel? Distro? Prøvd å nulstille nautilus (drepe config-filene dens)? Lenke til kommentar
ways Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 Hvaslags filer er det som lager trøbbel? Distro? Prøvd å nulstille nautilus (drepe config-filene dens)? 7521036[/snapback] ubuntu edgy, men mener problemet har vært der i tidligere versjoner også. filene som skapte trøbbel i dag var gz eller bz2. ang. skalering så mente jeg forresten at en remote, treg mappe gjør alle andre vinduer også trege. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå