Gjest kondom gutten Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 hei! dama slurvere veldig med p pillene sine! derfor lurer jeg rett og slett på hvilket kondom merke som er best! hva burde jeg kjøpe! eneste kondomene vi har brukt før er de gratis "skolekondomene" disse oppfatter jeg som relatvt små! og en ting til! hvor i helvete finner jeg kondomer i butikken Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Her kan du jo lese hve de forskjellige kondomene passer til og bestille Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Kondomene i butikker pleier å henge ved kassen, eventuelt bak kassen. Hvilken kondom dere foretrekker må dere nesten finne ut av selv, er skolekondomene for små så tror jeg hvertfall du kan holde deg unna profil også. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Ut fra den linken der, tro jeg Okeido er tingen. "Skolekondomene" er ganske lik Profil, og nesten alle de andre kondomene på størrelse. Så bare på RFSU kondomene. Dongen skal jo sitte litt tight, gjør vondt av og til Kos deg Edit: Kondomene henger over tyggis og div halstabletter Endret 17. desember 2006 av Kjekssjokolade Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå