tobbesen Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) hei Jeg skal prøve å gjøre pc'en min litt stillere og jeg skal ha et lydkort https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=35953 ser dette bra ut? kommer jeg til å merke forskjell i lyden? og kan jeg bruke x-fi funksjonen i bf2? Er det andre ting som er greit, og billig, for å kjøle/dempe støy/vibrasjon i pc'en? Endret 17. desember 2006 av tobbesen Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 Jeg tenker også litt på støvfiltre og sånt, er de dyre og er de effektive? Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Denne tror jeg er bedre. Big Typhoon er også et godt valg. Ellers kan du støymatter og isolere harddiskene. Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Her er filter. Om de er effektive vet jeg ikke, men de bedre enn ingenting Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) takk for svar, men jeg har ikke det største budsjettet... jeg tenker å prøve meg litt på overklokking med ny cpu kjøler, men ikke noe WR i dette gutterommet noen som har andre forslag, eller ser det greit ut? Endret 18. desember 2006 av tobbesen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå