hYLeAPe Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Jeg hadde en gammel maskin liggende(3 år)som ikke virker. Hadde lyst til å se om det lå noe spennende på harddisken. Tok ut disken og kobla den til som slave på samme IDE kabel som DVD-rommen. Starter opp maskina, diskene blir funnet. Men når jeg skal gå inn på mappen for min windows bruker på documents and settings kommer det opp en feilmelding. F:\Documents and settings\Jakop\Skrivebord er ikke tilgjengelig. Ingen tilgang. Noen som vet hvorfor? Og hvordan jeg skal løse dette? ikke_tilgang.bmp Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Hvis 2 personer med 2 forskjellige passord-beskyttete brukere prøver å komme inn i hverandres mapper, får de en slik feilmelding. Mappen er rett og slett passordbeskyttet med passordet du brukte til å logge på brukeren på den gamle maskinen. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Tipper det er denne: http://support.microsoft.com/default.aspx?...kb;en-us;810881 Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Tipper det er denne: http://support.microsoft.com/default.aspx?...kb;en-us;810881 7521131[/snapback] Meget mulig. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Disken du satte inn er en disk med innstalert OS på, om jeg forstått det rett. Mener at du kan se på filene ved å bruke et program som "låser opp" systemfiler osv. Er ikke 100% sikker men. Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 Hva heter isåfall programmet som kan låse opp disse? Jeg prøvde å sette denne disken som primary boot disk i BIOS. Det gikk ikke å boote. Ja, det er installert OS på den. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Ja, det er installert OS på den. 7522321[/snapback] Og brukerens filer er sperret med brukerens passord. Google. Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 Ja. Men den linken til windows support greiene funka ikke helt...Skjønte det ikke 100% heller. Var ikke alt som sto der. Det sto at det var support for Proffesional. Jeg har Home edt. Kan det ha noe å si? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Ja. Men den linken til windows support greiene funka ikke helt...Skjønte det ikke 100% heller.Var ikke alt som sto der. Det sto at det var support for Proffesional. Jeg har Home edt. Kan det ha noe å si? 7522852[/snapback] Generelt sett er det ikke veldig mye som skiller Home fra Professional. Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 Du gidder ikke å forklare det som sto på den support sida på norsk...? Skjønte ikke helt... Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Du gidder ikke å forklare det som sto på den support sida på norsk...? Skjønte ikke helt... 7523360[/snapback] Les her. Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 Tuusen takk! Nå blir det null sak! Legger ut om jeg fikk det til etterpå... Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 Fan... Det er ingen Avanserte innstillinger jo... c. Under Avanserte innstillinger klikker du for å fjerne merket for Bruk enkel fildeling (anbefales), og deretter klikker du OK. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Fan... Det er ingen Avanserte innstillinger jo... c. Under Avanserte innstillinger klikker du for å fjerne merket for Bruk enkel fildeling (anbefales), og deretter klikker du OK. 7528659[/snapback] Det gjelder ikke for Home-versjonen av Windows, slik jeg har skjønt det. Rett meg noen, hvis jeg tar feil. Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 Hvordan får jeg tilgang da? Fan...Trudde jeg hadde det nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå