AlleDager Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Blør du ofte neseblod kan du prøve en C-vitaminkur - C-vitaminer styrker slim hinnene og det er ofte det som skal til for å hindre hyppige nese blødninger. Ta 2 C-vitamintabletter hver morgen og kveld i 1 uke, og deretter 1 tablett morgen og kveld i to uker. Du kan evt ta 2 tabletter gjennom hele kuren, men pass på at doseringen ikke er høyere enn 1000mn per dag. Hvis du allerede blør neseblod: stikk bomullsdott fruktet med frisk sitronsaft eller hvit eddik i nesen. Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Blør du ofte neseblod kan du prøve en C-vitaminkur - C-vitaminer styrker slim hinnene og det er ofte det som skal til for å hindre hyppige nese blødninger. Ta 2 C-vitamintabletter hver morgen og kveld i 1 uke, og deretter 1 tablett morgen og kveld i to uker. Du kan evt ta 2 tabletter gjennom hele kuren, men pass på at doseringen ikke er høyere enn 1000mn per dag. Hvis du allerede blør neseblod: stikk bomullsdott fruktet med frisk sitronsaft eller hvit eddik i nesen. 7520586[/snapback] Jeg blødde også veldig mye neseblod før, men jeg dro til legen med det. Da brente han noe greier inne i nesa mi og har ikke blødd neseblod siden den gang. Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Jeg blør en del neseblod, men går ikke til legen og brenner. Det høres helt jævlig ut.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå