SOL Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Har en tv med pc skjerm inngang. (LG) Men der kan jeg bare ha 600x480 i oppløsning. Kan dette gjøres noe med?? det er jo ubrukelig! Går det an å skifte kortet som sitter i tv'en??? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Tror ikke du kan forvente mer av en TV i vanlig prisklasse. Selve TV signalet har jo ikke større oppløsning. Lenke til kommentar
SOL Skrevet 20. november 2002 Forfatter Del Skrevet 20. november 2002 neivel.... Men det er for dårlig. det er jo ikke brukende. winxp går ikke an å kjøre slik oppløsning med mindre du har nettop installert det. og prammer forsvinner utforbi bilde.... ka e vitsen da?? Lenke til kommentar
chil Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Divxer osv ser bedre ut på en TV skjerm en på en data skjerm , selv om kvaliteten egentlig skulle synke ser det mye bedre ut. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Nei, en TV er ikke brukbart som PC display, og ingen har vel seriøst tenkt på det de siste 20 årene? Lenke til kommentar
SOL Skrevet 20. november 2002 Forfatter Del Skrevet 20. november 2002 skulle nå ikke tro det var så j... vanskelig å lage en tv kort med bedre oppløsning. går greit å bruke tv'en når en kan bruke 600x480. spill og film er kjekkere på tv..... Lenke til kommentar
Danny Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Quote: Den 2002-11-20 23:06, skrev hårek:Nei, en TV er ikke brukbart som PC display, og ingen har vel seriøst tenkt på det de siste 20 årene? påss hva du sier,en lcd tv og plasma tv er også gode dataskjermer vel?,tror jeg har sett vga ingang på noen av de skjermene. Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 SOL! det er skjermkortet som setter oppløsninga.. åssen forklarer du at jeg kjører 1024 x 768 ? ja noen plasma tv`er har vga inntak... bruker du tv-tool så får du et skarpt bilde hvis du stiller inn oppløsninga etter det tv skjermen din er.. 7xx x xxx ... altså husker ikke helt.! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Quote: Den 2002-11-21 00:58, skrev Danny:påss hva du sier,en lcd tv og plasma tv er også gode dataskjermer vel?,tror jeg har sett vga ingang på noen av de skjermene. Joda, jeg mente vanlig CRT TV. Men mange plasma skjermer har bare 480 linjer, så de er jo heller ikke noe særlig bra til data. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå