iBolleMus Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Jeg skal kjøpe ny telefon til mamma til jul.... Det viktigste er at det er en trendy telefon og at den har bra kamera.. Forslag?? Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Forslag??Nokia 7390. Jeg foreslår også at du poster på Hjelp, skal ha ny telefon!-forumet neste gang. Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Design telefoner finnes det mange av på markedet i dag. "Bra kamera" er dog definerbart. Hva mener du med bra kamera? Holder det med 2mpx eller må det være 3,2 mpx med AF og hele pakken? Sagt på en annen måte: Skal bildene brukes til mms/vise frem til venner - eller er det ønskelig at bildene oppleves bra på en dataskjerm / er verdt å bruke penger på å skrive ut? Designtelefoner: SE z610 LG kg 810 LG kg 800 Samsung e900 Motorola KRZR k1 Samsung D830 / ultra edition 9.9 Samsung x830 Ja, det var de jeg kom på i farten (har lagt hovedvekt på design) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå