bleidd Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Jeg ønsker en ny telefon, og kommer nok til å kjøpe en innen påske. Hvilke fete telefoner kommer de neste månedene? Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: Ja, enkel. -GPRS: Ja. -EDGE: Nei, men UMTS -Email klient: Ja. Form: -"vanlig"/slide -Vekt: Uviktig -"Støt/sprut/støv-sikker": Nei. Skjerm: Fargeskjerm. -Stor skjerm og høy oppløsning! -Touchscreen: Spiller ingen rolle. Pris: Jeg har mellom 0 og 9999 kroner til rådighet. Med abonnementsbinding: Kommer til å binde den til Telenor Bedrift. Diverse: -Merke: Gjerne SE/Nokia/HTC. Egentlig åpen for alt unntatt Samsung. -Kamera: Ja. -Videokamera: Ja. -Symbian: Ja, eller Windows/Linux. -Infrarød port: Nei. -Blåtann (Bluetooth): Ja. -Internminne: Minimum 30MB. -Minnekort?: Ja. -MP3: Ja, men trenger det bare til ringetoner. Lydkvalitet ikke viktig. -Radio: Nei. -UMTS: Ja. -Triband: Ja. -wLAN: Ja. - Mulighet for GPS: Veldig gjerne, men ikke noe krav. -Batterilevetid: Ikke viktig. -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? Ringe, sms, epost. Er det noen telefoner på gang som har "alt"? Viktig for meg er stor skjerm og høy oppløsning (som f.eks. gir god plass til epost). Den skal også være brukervennlig og rask (man skal ikke gå gjennom 47 valg for å komme til der man skriver en sms). I tillegg liker jeg å ha de vanlige [0-9, * og #] i et standard 3*4-oppsett, men dette er ikke et krav. Ser for meg at en skyve-type må til for å få stor skjerm og plass til tastene, men har ikke fulgt så godt med i mobilverdenen de siste par årene. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 Tar en liten bump på denne. Oppsummering: ønsker en FEIT telefon med "alle" funksjoner, men som er kjapp (responsiv) og har stor skjerm med god oppløsning. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Det at du vil ha wlan begrenser utvalget ganske kraftig. I første rekke kan jeg bare komme på n95 og htc x7500 som kommer med det. Men nå husker jeg jo altså ikke ALT slikt i hodet... Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Hadde det ikke vært for WLAN, hadde jeg lett kunne anbefale iPhone. Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg vil tro Neonode N2 tilfredstiller dine behov, men endelig svar på det kommer ikke før om 8 dager. Den skal være i handelen i løpet av våren. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Hadde det ikke vært for WLAN, hadde jeg lett kunne anbefale iPhone. 7871103[/snapback] skjønner ikke vitsen å annbefale noe som kommer om 10 måneder liksom=? han skriver jo han skal ha ny innen påske! hverken apple eller neonode er her da. Endret 4. februar 2007 av SUPERJANNE Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 I følge press release fra Neonode 2. februar kommer N2 til Europa i vår. (Mange trekker fram at N1 ble flere år forsinket, men det er verdt å merke seg at oppfølgeren N1m kom umiddelbart etter at den var annonsert i 2005, og med lite av de bugsene som hadde kjennetegnet forgjengeren) Lenke til kommentar
Ty4on Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Vanskelig, men kanskje Nokia N93, Nokia N80 eller HTC TyTn passer deg. N93 minus: Ingen slider. Litt lav oppløsning på skjermen. N80 minus: Noen/flere sier den er treg. TyTn minus: Den har qwerty tastatur. (Jeg liker det i hvertfall, men du skrev jo at du helst ville ha "vanlig") Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå