Gå til innhold

Trøbbel me JOOMLA-CMS

Anbefalte innlegg

Men, har prøvd å laste opp filene til ein underkatalog til servaren, men får fram meldinga,

"Directory listing is denied

The Web server is configured not to display a list of the contents of this directory.

--------------------------------------------------------------------------------

Please try the following:

Contact the Web site administrator if you believe this directory should allow browsers to display a list of its contents.

HTTP Error 403.14 - Forbidden: Directory listing denied.

Internet Information Services (IIS)

--------------------------------------------------------------------------------

Technical Information (for support personnel)

Go to Microsoft Product Support Services and perform a title search for the words HTTP and 403.

Open IIS Help, which is accessible in IIS Manager (inetmgr), and search for topics titled Web Site Setup, Securing Your Site with Web Site Permissions, and About Custom Error Messages.

Dvs. at eg ikkje får tilgang til innholdet i kataolgen. Kva må eg gjera for å få dette til??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

lefsaker: Hvis du leser godt igjennom så ser du at dette gjelder IIS. Og det finnes ikke CHMOD til Windows ;)

keywest: Den meldinga der betyr at det ikke finnes noen index.(php|html|htm|asp)-fil. Hvis du vil at man kan få en liste over alle filene så høyreklikk og «Permissions». Et eller annet sted der så kan du sette «Directory listing» ;)

Lenke til kommentar

JUDOFYR:

Du skreiv at "hvis du vil at man kan få en liste over alle filene så høyreklikk og "PERMISSIONS".Et eller annet sted der så kan du sette "Directory listing".

KOR skal eg høgreklikka hen? Og kjem valget PERMISSION opp, og kor hen?

Altså, problemet mitt er at eg har først lasta ned JOOMLA frå heimesida deira, og så lasta alle filene opp i ein underkatalog til heimesideservaren min som eg har kjøpt igjennom domain.com. Den har eg kalla for JOOMLA. Heimesida mi heiter www.toreleiren.com. Og då eg skreiv www.toreleiren.com/joomla, så kom feilen fram. Men, korleis får eg tilgang til å gå inn å editera programmet? Må eg ha ein apacheservar i tillegg? Har installert både IIS og PHP( siste versjon)Og, skulle alt vera so det skal, iflg. instruksjonen på JOOMLA si heimeside, så skulle det dukke opp ein ADMINISTRATOR, der eg då skal inn og konfigurera alt som har med den "nye" heimesida mi. E heilt nybegynnar på dette området!

Lenke til kommentar

Ein anna ting når det gjelt samme problemet, har installert IIS på maskina, samt PHP( siste versjon). Når eg no skriv inn http://localhost, så kjem det fram

Web-tjenesten kjøres nå.

Du har for øyeblikket ikke opprettet en standard Web-side for brukerne . Brukere som forsøker å koble seg til Web-området fra en annen datamaskin, mottar for øyeblikket en Under bearbeidelse -side. Web-serveren oppgir følgende sider som mulige standard Web-sider: default.htm,default.asp,index.htm,iisstart.asp. For øyeblikket finnes bare iisstart.asp.

Hvis du vil legge til dokumenter på ditt standard Web-område, lagrer du filer på c:\inetpub\wwwroot\.

Men, kan eg bruka IIS når eg kjører PHP eller gjeld en berre for ASP? Og, må eg då avinstallera IIS og installera APACHE eller liknande servar for å kjøra PHP?

Lenke til kommentar

Hvis du høyreklikker på mappa så skal du få valg om Permissons/Rettighet etc. (Har kun prøvd dette på lokal-server, så hvis du bruker FTP så vet jeg ikke...). Det at du får feilmelding på /joomla, betyr at den ikke finner en index-fil. Det betyr at serveren ikke har satt opp at index.php er en index-fil. Så går du HIT kan du installere ;)

Lenke til kommentar

Hvis du høyreklikker på mappa så skal du få valg om Permissons/Rettighet etc. (Har kun prøvd dette på lokal-server, så hvis du bruker FTP så vet jeg ikke...). Det at du får feilmelding på /joomla, betyr at den ikke finner en index-fil. Det betyr at serveren ikke har satt opp at index.php er en index-fil. Så går du HIT kan du installere

JUDOFYR:

-Når du nevner MAPPA, meinar du då den underkatalogen om eg oppretta?

Lenke til kommentar

JUDOFYR:

Gjekk inn på linken din,men såg det var RAUD SKRIFT/UNWRITEABLE på Sesion save path. Det stod følgjande kommentar:

If any of these items are highlighted in red then please take actions to correct them.

Failure to do so could lead to your Joomla! installation not functioning correctly.

PHP version >= 4.1.0 Yes

- zlib compression support Available

- XML support Available

- MySQL support Available

configuration.php Writeable

Session save path Unwriteable

Så, viss noko var merka med raud skrift, å kunne det føre til at JOOMLA! Installlasjonen ikkje fungerar korrekt. Veit du korleis ein rettar dette opp?

Lenke til kommentar

Kjem med nokre synspunkt til. Og det er at når eg går inn på hjelpefila til JOOMLA, så står der følgjande krav må bli møtt:

PHP 4.2.x eller nyare versjon

MySql 3.23.x eller nyare versjon

Apache 1.13.19 eller nyare versjon.

Dvs. at dei filene som eg lasta opp til min servar på domain.com( som hostar mi heimeside), vil ikkje funke, i og med at kravet for å bruke JOOMLA er ein APACHE-servar? -Og vil det også sei at eg kan like godt slette JOOMLA-filene som eg lasta opp til den sida eg brukar, og heller laste dei over til c:\programfiler\xampp\htdocs ?Trur det begynnar å "demre" for meg no. For, når eg er inne i installasjonsdelen til JOOMLA( mittnavn.com/joomla/installation/index.php) og eg går inn med MsSql Brukarnavn/Passord og Databasenavn så kjem det fram at "The password and user name provided are incorrect".

Ein annan ting eg lurar på ved MySql, er at eg var inne hin dagen og oppretta ein MsSql-konto. Men, har ikkje fått noko tilbakemelding frå MySql.com om kva brukarnavnet mitt er,passordet oppretta eg sjøl( det er vel for sjølve kontoen), samt kva navnet på databasen er. Nyaste APACHE er installert, samt nyaste PHP-versjon. Veit nokon kor ein finn desse opplysningane? Har sendt mail til mysql.com om dette, men har ikkje fått tilbake svar. MySql ser ut til å funke, for eg får opp et "trafikklys nede i høgre hjørne, kan gå inn i WinMySqlAdmin Ver 4, står et øvst i hjørnet. Men, ser at inni MyODBS står det "Driver 3.51 Not Found"...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...