sierra1993 Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Har prøvd og byttet forskjellige foringer men det blir ikke bedere bilen skjener rundt og er vanskelig og kjøre det vilrker som om det er noen dårlige foringer men finner de ikke noen som har opplevd samme og vet hva det er?? BIL PASSAT 90 MOD STV Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Da er det nok ikke bare slitte foringer, men at hele forstillinga er skjev. Da må dette rettes på verksted. Lenke til kommentar
Ping0 Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 er det den med mulitdritt forstilling?? if so, er det jo ikke noe skjult problem at det blir slakk i armene på de. Øvre bærearm feks.. Lenke til kommentar
ilstang Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 er det den med mulitdritt forstilling??if so, er det jo ikke noe skjult problem at det blir slakk i armene på de. Øvre bærearm feks.. 7526880[/snapback] Denne bilen har Mcpearson hjuloppheng og der er det ikke noe øvre bærearm,kun en og den er nede. mulitdritt?? Lenke til kommentar
otis Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Han mente vel at det var multi-knirk, men det er vel ikke før på generasjon 5 av passat, eller fra 98-00. Han tar vel feil. Lenke til kommentar
Beinet1 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Det er ikke multilink på disse bilene. Den har samme type hjuloppheng som Golf II og III. Ganske enkelt og holdbart system. Du bør jekke opp bilen og sjekke for slark i alle kuler og ledd og foringer. Bruk et brekkjern og annet redskap for å lage bevegelse i leddene/foringe og se om det slarker. Lenke til kommentar
eab Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Er det disse passatene som er kjent for å spise hjullager foran? En jeg vet om bytta hjullager titt og ofte, men jeg kommer ikke på hvilken modell han hadde. Lenke til kommentar
sierra1993 Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 Det hjalp og justere forstillingen ja alt borte nå Lenke til kommentar
Beinet1 Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Er det disse passatene som er kjent for å spise hjullager foran? En jeg vet om bytta hjullager titt og ofte, men jeg kommer ikke på hvilken modell han hadde. 7538454[/snapback] I dette tilfellet så tror jeg det er monteringen som har vært gjort feil. Blir disse montert riktig, så holder de 100000km ++. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå