Zattaxu Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Hei, skal kjøre fra Bergen til Oslo på onsdag. Kommer til å dra på ettermiddagen, så det blir mørkekjøring mesteparten av veien. Har piggfrie dekk på en Bora. Er det noen som vet hvilken vei som er best/sikrest nå på vinteren, Rv7 eller E16? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Aurland - Hol er vel den mest værsikre. Men jeg vet ikke hvordan det er med lys og sånt. På Hardangervidda og i Hemsedal kan du lett møte kolonnekjøring. Edit: Skal trådstarter fra Bergen til Oslo, eller fra Oslo til Bergen. Topic og førstepost stemmer ikke overrens. Endret 17. desember 2006 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Jeg hadde nok kjørt Bergen-Lærdal-Hemsedal-Oslo.. Lenke til kommentar
Zattaxu Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 Hol - Aurland er vel den mest værsikre. Men jeg vet ikke hvordan det er med lys og sånt.På Hardangervidda og i Hemsedal kan du lett møte kolonnekjøring. Edit: Skal trådstarter fra Bergen til Oslo, eller fra Oslo til Bergen. Topic og førstepost stemmer ikke overrens. 7520248[/snapback] Jeg skal, som jeg sier i første post, fra Bergen til Oslo, men tenkte kanskje det var flere som svarte på topic når Oslo står først... Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Hol - Aurland er vel den mest værsikre. Men jeg vet ikke hvordan det er med lys og sånt.På Hardangervidda og i Hemsedal kan du lett møte kolonnekjøring. Edit: Skal trådstarter fra Bergen til Oslo, eller fra Oslo til Bergen. Topic og førstepost stemmer ikke overrens. 7520248[/snapback] Hardangervidda er BTW stengt. Edit: Er nok enig med Jarmo. Kjør Bergen-Lærdal-Hemsedal-Oslo. Endret 17. desember 2006 av Silencer91 Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Jeg kjørte denne strekningen for noen dager siden, Hemsedal er den mest sikre veien. Men se opp for Elg!! kjørte nesten ned 3 elger på strekket Hemsedal-Hønsefoss. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Hiver inn en liten hijack jeg da og spør om noen ville kjørt Haukeli neste onsdag. Starter i Haugesund og skal til Fredrikstad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå