stuer Skrevet 17. desember 2001 Del Skrevet 17. desember 2001 Har bestillt meg ny brenner (plextor).Men det går jo så seint,over en veke siden jeg bestillte den. Er lei av å vente.Hvor lenge går det før jeg får den, så jeg får starte med å brenne??? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. desember 2001 Del Skrevet 17. desember 2001 kommer an på hvor du bestilte den...*hint* Lenke til kommentar
stuer Skrevet 17. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2001 Bestilte den på Databutikken.com.... Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 17. desember 2001 Del Skrevet 17. desember 2001 Quote: On 2001-12-17 21:40, stuer skrev:Har bestillt meg ny brenner (plextor).Men det går jo så seint,over en veke siden jeg bestillte den. Er lei av å vente.Hvor lenge går det før jeg får den, så jeg får starte med å brenne??? På hjemmesiden til Databutikken under "Kundesenter" er det et forespørselsskjema. Dersom du fyller ut den, og sender den til Databutikken, vil de svarer hvor langt de har kommet i behandlingen av bestillingen din. For meg svarte de etter 1 døgn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå