olar0701 Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Dette er et bilde jeg liker godt selv. Tatt med blenderåpning F 3.2 med Canon 100 2.8 makro. Kommentarer? Tåler ris og Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Jeg syns at den gule flekken over midten forstyrrer, den under midten passer seg. Jeg syns også at du kunne hatt et punkt som var skarpt ELLER et mer tydelig forsvinningspunkt i midten av det svarte, som om det røde blir dratt "into the black hole" Marius Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Jeg syns at den gule flekken over midten forstyrrer, den under midten passer seg.Jeg syns også at du kunne hatt et punkt som var skarpt ELLER et mer tydelig forsvinningspunkt i midten av det svarte, som om det røde blir dratt "into the black hole" Marius 7519929[/snapback] Bildete er tatt inne i en lilje for ordens skyld. Mulig den gule flekken kunne vært klonet bort ... Har også andre bilder med mindre blenderåpning, men likte bedre det abstrakte preget som f/3.2 ga. Endret 17. desember 2006 av olar0701 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå