bentch86 Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Hva kan det være at ikke windows finner denne automatisk, har kjørt windows update og prøvd å restarte med disken koblet til. Men windows sier "kjenner ikke igjen USB-enhet" Har nesten helt nt bærebar alt av nyeste driver osv er istallert. Lenke til kommentar
bentch86 Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 jeg finner disken en gang i blant, men når pc går i pause så forsvinner den. og da tar det en evighet å finne den igjen. Virker som ikke windows liker denne disken, noen som vet hvor jeg kan finne noen drivere til denne disken, slik at windows finner denne disken hver gang jeg skrur den på? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Har denne disken selv og har ingen problemer med den i det heletatt. Har du koblet den til med USB eller Firewire? Skal du bruke Firewire må du ha ekstre dirvere... Endret 17. desember 2006 av thomas ll Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå