Bruker-93156 Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 Seian: Det er en flamme opprinnelig (Suprise!), men meningen med bildet var å lage noe som ikkelignet på en flamme. Jeg legger ved et bilde som er orginalbildet etter RAW-konverteringa. Det er nok noe slik du er ute etter. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Ikke særlig abstrakt dette her syns jeg, et tamt motiv etter min mening. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Det første syntes jeg ikke stort om, det var litt.. standard for min del. Jeg så at det var en flamme, og det ga meg ikke stort. Det andre derimot, falt jeg virkelig for. Utrolig god komposisjon, veldig god skarphet og et nydelig spill med former. Det ser ut som fyrverkeri, og hvis det er det, så har du tatt et virkelig godt bilde. Kudos! Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Hva er det du bruker som bakgrunn? Likte nr2 best, det hadde liv og var tøft. nr1 blir litt kjedelig. stå på! Endret 17. desember 2006 av Mollenpriz Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 Det er et slags fyrverkeri ja. Det er et "Grisehyl" Slik som lager et forferdelig høyt hyl. Bakgrund på nr 1 er en hvit vegg. Men på grunn av at den står en meter lengre bak og jeg ikke bruker blitz blir det helt svart. Nr 2 er tatt ute. Jeg festet enden til verandaen slit at tuppen (Der kruttet antennes) ble 6-7 meter forran en hekk. Ikke blitz der heller. Autoxave: Synd du ikke likte det, jeg var fornøyd med begge! Du skrev at det ikke ble noe abstrakt. I hvilken kategori ville du satt dem i da? Marius Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Marius Olsen: Vet ikke hvilket kategori, men for meg var ikke dette abstrakt. Med abstrakt tenker jeg der form og farge er sentrale elementer som ikke kan knyttes opp mot en konkret ting/gjenstand, du har tatt bilde av en flamme fra en fyrstikk og kalt det abstrakt. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 Det står "Abstrakt?" i tittelen. Det henviser etter min lærdom at jeg ikke er sikker. Bilde nr 1 er ikke ment å være en flamme. En flamme har ikke slike farger. Det blir som jeg tidligere har skrevet, at det ligner noe symbolsk. Det er også blitt sagt av PencilCase: "Jeg synes akkurat det motsatte av M-J. Nå blir det jo såklart min sterkt subjektive vurdering, og jeg mener bildene symboliserer livet/fremdrift/utfordring/gjennombrudd overmåte effektivt", så dette er vell abstrakt, for han, og meg. Så hvem skal bestemme hva som er abstrakt eller ikke. Hver enkelt må gjøre det, men jeg er glad for at du er ærlig Marius Lenke til kommentar
dynamic Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Hva med en litt tettere beskjæring for å skape mer spenning? Tror flamme-bildet kunne blitt veldig bra om du la til en annen farge enn svart som bakgrunn. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 Dynamic: Noen forslag? Tettere beskjæring på flamme eller grishylet? Marius Lenke til kommentar
dynamic Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Her er mitt forslag. Endret 18. desember 2006 av dynamic Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 Dynamic: Veldig fint, dette kan vell ingen si at ikke er abstrakt. Hva har du gjort? Noen andre som har noen ideer? Bare send inn deres vri på bildene! Marius Lenke til kommentar
dynamic Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Dynamic:Veldig fint, dette kan vell ingen si at ikke er abstrakt. Hva har du gjort? 7531360[/snapback] Jeg har for det meste brukt Hue/Saturation og Color Balance for å forandre fargene. Har også beskjært det en del som du sikkert ser. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 Takk, det ble kult, selv om at jeg likte rødfargen veldig godt Marius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå