Bruker-93156 Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Noen som har kritikk til bildene? Det skal ikke forestille noe spesielt. Marius Endret 17. desember 2006 av Marius olsen Lenke til kommentar
M-J Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 helt ærlig så syntes jeg det var kjedelig! veldig lite liv! liker abstrakt med mye liv Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Jeg synes akkurat det motsatte av M-J. Nå blir det jo såklart min sterkt subjektive vurdering, og jeg mener bildene symboliserer livet/fremdrift/utfordring/gjennombrudd overmåte effektivt. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 M-J: Jaja, det er din mening, jeg respekterer den, men jeg syns det var liv i bilde nr 2. Kanskje ikke slik liv du mener? Takk for et ærlig svar! PencilCase: Tusen takk! God formulering av svaret. Noe du syns jeg kunne gjort annerledes? Noen som har andre tips/idèr til motiv? Lenke til kommentar
Låvedør Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) jeg er ikke no kunstner eller no, men jeg synes bildene var fine! kult at de bare dukker opp ut av mørke. men bilde nr 2 er det jeg likte best enig med PencilCase også. stå på! Endret 17. desember 2006 av Låvedør Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 Takk! Jeg startet å ta bilder med svart bakgrunn for ca. 3 dager siden, noe bildekritikken har vært preget av, på en bra måte, håper jeg (Før har jeg holdt meg til fuglefoto) Marius Lenke til kommentar
M-J Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 jeg skrev itt innlegg før bilde 2 ble lagt ut! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 M-J: Jaja, det er din mening, jeg respekterer den, men jeg syns det var liv i bilde nr 2. Kanskje ikke slik liv du mener?Takk for et ærlig svar! PencilCase: Tusen takk! God formulering av svaret. Noe du syns jeg kunne gjort annerledes? Noen som har andre tips/idèr til motiv? 7519796[/snapback] Nei noen tips, da går jeg ut i fra at du ønsker tekniske...? Og da er ikke jeg riktige personen til det. Men jeg hadde sans for enkeltheten, og drivet som jeg mener motivene uttrykker. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Du kan kanskje legge til noen fargenyanser/mønster/gradients på den svarte bakgrunnen i Photoshop, så blir det ikke så tomt. Flammen i det første er veldig fin. Den siste ble litt for "stock photo-aktig". Noen farger i bakgrunnen kunne fikset dette. Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Likte bilde 1 godt, mye bedre enn det andre flammebildet i forrige post. Skarpt og fin komp i mine øyne i hvertfall Lenke til kommentar
Låvedør Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 det at det kommer ut fra mørket er jo med på å skape stemningen i bildet! jeg liker også enkelheten men bilde 1 ble kansje litt for enkel. noe mer bevegelse i bilde kansje.. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 M-J: Ok, hva syns du om bilde.nr 2 da? HolgerLudvigsen: Jeg skal prøve det, men blir første gang så jeg kan ikke garanterer noe godt resultat. Olar0701: Takk for det! Jeg er enig i at dette er bedre en "Cold" Låvedør: Jeg skjønner hva du mener, men er ikke enig. Jeg liker enkeltheten, det blir noe som ligner noe symbolisk for meg. Renhet kanskje? Takk for alt folkens, så tidlig om morgenen er imponerende! Lenke til kommentar
Seian Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Liker varmen i bilde nummer 1, selv om det er litt enkelt. Jeg liker det egentlig ganske bra. Minimalistisk er en sikkert vinner hos meg. Bilde nummer to falt ikke i like god jord. Med et trent øye (har photoshoppa en god periode nå ;p ) så kan jeg skimte litt for mye bevel and emboss ellerno. Ikke så veldig fint og naturlig, som man kan si. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 Seian: Det er ikke brukt noe bevel eller emboss, men om det kan komme av kontrast/curves er mulig. Hva mener du med det forresten, hva er det du ser som blir "galt" Jeg ser ikke noe unormalt Utenom denne tekniske feilen du nevner, er det annet som trekker ned, eller er det bare inntrykket du ikke liker? Marius Lenke til kommentar
Seian Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Hehe, ser ut som at morgentimene har gått utover synet mitt Beklager. Nå som jeg ser etter, så ser det ikke ut som det er noe 'bevel and emboss'-effekter av noen slag. Av alt, så er jo dette abstrakt, ergo det følger ingen regler. Likevel, likner denne mistenkelig på en meteor, så om den hadde fulgt formene av en meteor (tenker da særskilt på "flammekulen"), så hadde den så absolutt sett bedre ut. En meteor med et par streker bak seg ville vært fint . Tilbake til bilde 1 igjen. Det er bare en ting som mangler ved det bildet, og det er gløden. Hadde den inneholdt de varme fargene til en flamme, kunne jeg likesågodt hatt det på veggen. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 Seian: Dette tar jeg til meg og skal sette igang med rett etter at jeg er ferdig med underholdingwn av mine to søsken. (Snø har kommet og de vil lage snømann) Nr.2: Det du mener er at jeg skal prøve å lage den til en kule? Slik at den ser ut som et meteor? Nr. 1: Er det selve fargen i flammen, eller gløden rundt du vil ha fram? Begge deler? Dette med skinnet rundt er noe jeg lå å tenkte over i natt, men vet ikke hvordan jeg skal lage. Hjelp! Marius Lenke til kommentar
Seian Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Hoho! Knall! Nr. 2: Jepp. Akkurat nå eier den ikke sans av form, minner mer eller mindre om en klatt som ikke gjør stort annet. Nr. 1: Jeg tenker mest på at den skal ha fargene som en flamme. Gult, orange og en anelse rød. Jeg vet ikke om det er akkurat glød _rundt_ greia jeg er ute etter, men det kan du forske litt på selv . Jeg tror ikke det skal være verre enn å markere "flammen" og dra en brush rundt eller noe sånt. Nei, nå skal jeg ikke ødelegge fantasien din. Merk, det er ikke noe spesialbestilling til meg, så du gjør det du orker og får tid til Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Det var kjempe flotte.. Det skal du ha! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 Seian: Jeg vet hva du mener og det var slik bilde var før jeg gjorde om fargene. Jeg legger ved bildet jeg mener du mener du vil like Marius Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 Takk -Shark-! Marius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå