tigergutten Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Er det mulig å fjerne meldingene ("boblene") som kommer ifra Windows security senter? Sinnsykt irriterende når jeg allikevel har ting under kontroll Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 på venstre side i sikkerhetssenter er det en post " endre hvordan Sikkerhetssenter varsler meg " her kan du innstille de forskjellige varsler. ( brannmur, automatiske oppdatering og virusbeskyttelse ) lykke til Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 på venstre side i sikkerhetssenter er det en post " endre hvordan Sikkerhetssenter varsler meg " her kan du innstille de forskjellige varsler. ( brannmur, automatiske oppdatering og virusbeskyttelse ) lykke til 7521919[/snapback] hvordan kunne jeg ikke se det... ops... tusen takk! Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Slå av Security Center i servicene du. Så sparer du en masse ressurser. Slå av error reporting service også, så blir det enda bedre. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Slå av Security Center i servicene du. Så sparer du en masse ressurser. Slå av error reporting service også, så blir det enda bedre. 7530265[/snapback] dette er også en måte å ser det på, ikke etter min smak men ............ error reporting service har jeg også deaktivert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå