Gå til innhold

Dell kom med et nytt tilbud mens min bestilling var under pr


dude80

Anbefalte innlegg

Jeg betalte 24000 for min bærbare pc, og mens den var under produksjon, så kom det et nytt tilbud, og jeg kunne fått pc'en 4000 billigere! Dette er vel en sak jeg må klage på? Jeg skal vel betale DAGENS pris mens den er under produksjon? Hvis ikke så er det jo bare å heve kjøpet og så bestille på nytt? 4000kr er jo mye for en student!

Må jeg betale frakt for den pc'en jeg returnerer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke godt å si om du kan få til noe der... Dell endrer prisen så ofte at det er lite trolig at de fører noen fast policy på slikt... Mulig du kan benytte angrefristen, men vet ikke helt hvordan det fungerer når du har bestilt en såkalt "skreddersydd" maskin. Uansett vil det jo ta lang tid før du har en ny maskin i hendene, og det samme kan jo skje igjen.

 

Men det er jo lov å prøve :wink: Mange med ulik erfaring her på forumet: Noen mener Dell ikke er behjelpelige med noe, mens andre mener de er rause og gir avslag eller sender med noe ekstra dersom kunden er misfornøyd..

 

Men det er jo slik i PC-verdenen, billig i dag er dyrt i morgen, tok ikke lange stunden før maskinen min var blitt billigere etter jeg fikk min fra Dell heller. Men kanskje du har en sjangs ettersom maskinen din er under produksjon

Lenke til kommentar

Da jeg bestilte min mac PowerBook for et par uker siden kostet 667Mhz modellen 28.000,- :sad:

Da jeg en uke senere skulle sjekke fremdriften, så var bestillingen endret til en 867Mhz modell, med nytt skjermkort og dobbelt så stor harddisk, Og Apple hadde skrudd ned prisen med 6000,- :smile:

(betalte bare 24.000, og fikk da med Printer, Britannica, Office v. X, og 500Mb RAM)

 

Hadde de sendt meg den "gamle" maskinen, så ville de vært i sin fulle rett (jeg hadde seff returnert den og kjøpt en ny), men i stedenfor drøyde de altså byggingen av ordren for å kunne gi meg oppgraderingen og prisavslaget.

 

Det er tydelig forskjell i politikk her. Har aldri opplevd bedre service og kundeforståelse enn hos Apple.

 

[ Denne Melding var redigert av: novalis på 2002-11-21 07:39 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-21 07:35, skrev novalis:

Da jeg bestilte min mac PowerBook for et par uker siden kostet 667Mhz modellen 28.000,- :sad:

Da jeg en uke senere skulle sjekke fremdriften, så var bestillingen endret til en 867Mhz modell, med nytt skjermkort og dobbelt så stor harddisk, Og Apple hadde skrudd ned prisen med 6000,- :smile:

(betalte bare 24.000, og fikk da med Printer, Britannica, Office v. X, og 500Mb RAM)


Hadde de sendt meg den "gamle" maskinen, så ville de vært i sin fulle rett (jeg hadde seff returnert den og kjøpt en ny), men i stedenfor drøyde de altså byggingen av ordren for å kunne gi meg oppgraderingen og prisavslaget.


Det er tydelig forskjell i politikk her. Har aldri opplevd bedre service og kundeforståelse enn hos Apple.


<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: novalis på 2002-11-21 07:39 ]</font>


 

|

V

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...