TSP Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Hei, jeg ville i dag installere World of warcraft på min splitter nye Zepto Znote 6214W. Under installasjon dukket denne beskjeden opp: "Your computer fails to meet the minimum system requirements. Insufficient CPU speed (learn more). Install anyway Exit installer" Dette syns jeg er merkerlig med tanke på at PCn har nVidia Geforce Go 7600 1GB Ram Intel Core 2 CPU T5600 @ 1.83GHz Windows XP home med SP2 Poster min dxdiag Hva kan være feil? DxDiag.txt Lenke til kommentar
Mow Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Ignorer meldingen. En på basen jeg er stasjonert på hadde samme feilmeldingen, men spillet kjører glatt. Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Det er fordi PC'en setter ned farta på CPU'en når den ikke er i bruk / trengs. Så det kan hende den trodde det var en 4 MHz cpu... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Ja, fikk samme på min laptop. Speedstep justerer ned hastigheten for å redusere batteribruk og viftestøy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå