ICE_76 Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Har endelig greid å skifte fra LOS til Telenor dagen før jeg ble overført til NextGenTel Nå som jeg har en (faktisk) mindre kranglete ISP levrandør ønsker jeg å bruke det nye modemet mitt Men jeg får ikke til å sette det opp slik at det virker. Nei jeg er ikke en komplett idiot innen data, så jeg trenger ikke svar fra folk som har en mening om alt mulig. MEN av de som virkelig kan dette og aller helst fra noen som har det samme modemet fra SMC Lenke til kommentar
intel_inside Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Har den samme boksen. Brukes mot NextGenTel. Måtte oppgradere firmware før det funket hos meg (2.09 er siste). Her er noen tips fra Online.no: http://www.online.no/kundeservice/veiledni...odem-index.html Lenke til kommentar
ICE76 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Takker for godt svar den gang som hjalp med TeleNor. Nå har jeg også havnet i NGT`s klør men her var det ikke like lett og komme på nett. Tror jeg har klart bragden med brukernavn og passord mm. men jeg kommer fremdeles ikke på nett. ADSL lampa lyser og statusen sier jeg er oppe, gatewayèn og alt er oppe å går i status feltet, men jeg får ikke kontakt på PPP lyset mitt. Har du / dere noen hint om flere innstillinger jeg her må endre på for å komme på nett? Hva med NAT innstillingene? er det noe jeg har glemt her? Lenke til kommentar
ICE76 Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Tusen takk x800 Legger her ut en kopi av mitt fungerende oppsett hos NGT for eventuelt andre trengende Husk: Brukernavn = Kundenummer med mod. (se på modemet du fikk fra NGT 10.0.0.1) Passord = Aktiverilngpassord Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå