Ole12 Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Heisann. Har hvert en fornøyd bruker av et Lian Li PC6277A kabinett. Skal selge hele dataen m/vannkjøling og da sammen med kabinettet. Ja jeg vet det er veldig trist Grunnen til jeg skal selge er at jeg skal kjøpe en helt ny data med alt nytt, og har ikke behov for vannkjøling. Kabinette jeg har valgt til nå er: Cooler Master Centurion 534 Grunner at jeg vil ha noe simpelt, og så er den sånn fandutch på sidedørå så kan være en fin ting når man skal kjøle prossesoren. Men når jeg ser på mitt nåværende kabinett, så vil jeg ikke selge det, alt uten om det For liksom det kabinette er ikke for stort, ikke for lite. Det er perfekt, og har aldri vert borti et kabinett som holder så lav temperatur. Så her kommer spørsmålet: Hvilket kabinett bør jeg velge? Det som jeg linket til eller et nytt Lian-Li kabinett? Personlig vil jeg 99% gå får Lian Li. Så finnes det et Lian-Li kabinett som er nesten helt makan, men ikke beregnet for vannkjøling? Men jeg trenger vil ikke et så dyrt kabinett nå når jeg ikke skal ha vannkjøling, og at det koster 2000kr m/frakt? Mvh Ole Morten Skogen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 det kommer helt ann på hvordan du vil bruke pengene. at du får kvalitet fra lian li er det ikke tvil om. men om man vil bruke så mange penger på kabinett er en smaksak. cooler master er også en god produsent. som gir valuta for pengene Lenke til kommentar
Ole12 Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Har så enormt lyst på samme kabinett som jeg hadde før, men da svart. Men er det vits i å kjøpe et slik et så lenge jeg ikke skal vannkjøle det? Ja jeg vet at Lian Li levert kvalitet alle veier, derfor jeg gurer meg når kabinette fosvinner ut dørene (vis noen kjøpere er intresert da:! MIST vifte 120mm, 16.5 dB(A), LED, 4xBlå 109,00 PC6277B Lian Li Miditower, Aluminium, Sort 1 795,00 Er så klar til å trykke kjøp nå Men tørr ikke Endret 17. desember 2006 av Ole12 Lenke til kommentar
Tantor_ Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Antec 900. Har hatt Lian Li i årrekker nå og bytter denne pga. jeg så et oc prosjekt hos en kompis. Kanonbra greier og jeg syntes det ser bra ut å. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Lian Li er kjempebra kabinetter som absolutt er å anbefale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå