Gå til innhold

Fifa 2007 tactics

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lurer på om noen kan gi meg noe tips om å bli bedre med spillingen av fifa 2++7 PC, eller tips til å skyte fra midtbanen eller forskjellige knapper som å skyte bedre eller noe.

Takker for respons

7519408[/snapback]

Skyte med mittbanen, funker på xbox med svart+L, vet ikke hva tilsvarende blir på pc. Svart er hvertfall lobbeskuddknappen. Spiller du med tastatur er gamepad et hot tips.

Lenke til kommentar

Så vidt jeg husker er det Q+D du må bruke for lobbeskudd i PC-Fifa. Funker greit når man er alene med keeper, men neppe noe særlig fra midtbanen... Er vel ikke veldig vanlig å score derfra uansett... Prøv å bygge opp spillet ditt litt, enten med kortpasninger gjennom midten, eller prøv å komme rundt på kantene for å legge inn.

Så heter det "liksom" uten x ;)

Lenke til kommentar
Så vidt jeg husker er det Q+D du må bruke for lobbeskudd i PC-Fifa. Funker greit når man er alene med keeper, men neppe noe særlig fra midtbanen... Er vel ikke veldig vanlig å score derfra uansett... Prøv å bygge opp spillet ditt litt, enten med kortpasninger gjennom midten, eller prøv å komme rundt på kantene for å legge inn.

Så heter det "liksom" uten x ;)

7525949[/snapback]

Svart+L funker gull fra midtbanen på xbox ;) .

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Z+D er en såkalt innside/plasseringsskudd. Funker meget bra fra midtbanen eller andre lang distanser. Kombinere Z+D og en av piltastene(for mer skru) er også noe jeg kan anbefale.

Endret av stnkf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...