-Petter- Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Hei.. Lurer litt på et program som kan overvåke pcer i et nettverk, det er slik at du har oppe masse små ruter som er bildet fra pcene i nettverket , klikker du på det kan du se hva som skjer osv. Dette programmet kan også låse maskinen.. Dette blir brukt på skolen, og jeg lurer på hva det heter Takker for svar Endret 17. desember 2006 av Bartman2k Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) tror det er netop student eller netop teacher. Endret 17. desember 2006 av maxila Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Kan man justere intrernetten og sånt på de andre pcenen? I stealth mode? Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 tror det er netop student eller netop teacher. 7519409[/snapback] netop student kan det være... husker det var noe student greier men er ikke sikker jeg ! Lenke til kommentar
Rartnamn Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Drar opp igjen denne posten her jeg. Isteden for og lage en ny en. Er dette programmet regnet som lovlig, ved og installere på elevene sine maskiner (bærbare) og ved bruk på skolen. Stenge av alle skjermene, fjerne muligheten for bruk av tastatur. Når læreren vil dette(for og få elevene til og følge med isteden for andre ting). Hva sier datatilsynet om noe slikt? - Det er privat eide maskiner det er snakk om. Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 Du kan ikke installere noe på elevers private laptoper Og du kan jo heller ikke sperre den, når den er deres.. Du har lov å sperre dem fra nettverket, men ikke maskinen. Lenke til kommentar
Rartnamn Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Har sendt mail til datatilsynet om dette. Kan lime inn svar, vist jeg får. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå