Gå til innhold

Film: Min Spider-Man filmtittel åpning! Gi kritikk!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kunne lagt til flere navn og sånnt, men jeg ville bare bli ferdig med den fordi jeg måtte begynne på noe annet. Så i sluttspillet ble det bare til at jeg la til to navn, ikke gjorde noe mer ut av Spider-Man tittelen og bare lot kamerabevegelsene kjøre som de ville. Jeg skal prøve å gjøre litt mer på den etterhvert. Men takk for at dere syns den ser bra ut da!

Endret av robi-wan
Lenke til kommentar

Animeringen var bra! :D

Ellers likte jeg ikke når du midt inni plutseligt snudde bildet rundt i en litt hurtig bevegelse. Det brøt litt med hele stemningen. Mistet litt fokus på selve filmen, og fikk et amatørinntrykk av den med den.

Du må gjerne bruke roteringen, men isåfall mer gradvis eller med en fade/blur effekt. Roteringen finner sted etter ca 29 sekunder.

Ellers likte jeg heller ikke så veldig godt når teksten kom. Det så litt ut som en reklame for glassmagasinet med den blåe og hvite streklignende greia som kom. En veldig fin effekt som du gjerne må bruke, men ikke akkurat i denne sammenhengen synes jeg. Prøv en liten blur effekt med bare teksten.

Synes også det ble litt vell mye med at du traff rett i midten av strålene, sånn at alt ble hvitt om du forstår. Prøv heller å gå rett over/under dem.

Ellers er det kjempeflott laget! Dette er bare min mening selvfølgelig. Men siden alt så bra ut ellers syntes jeg nesten at jeg måtte kommentere. Bra om du slenger inn litt mere også innimellom. Gjerne litt mer presentasjon av filmen om det er det du skal bruke den i.

Ellers, veldig bra :D

Endret av steffenz
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Det er basert på en  trenings-DVD for After Effects 7.0. Se linken...

http://65.163.133.230/Reviews/2006.Reviews...gn.Secrets.aspx

-R

7563829[/snapback]

så den er mer eller mindre laget på after effects? visste ikke det var mulig å lage såå bra ting på ae? brukte du en torden-effekt og modefiserte den litt?(legge på rødfarge, la den gå saktere osv eller?)

Endret av niklnikm
Lenke til kommentar

-R

7563829[/snapback]

så den er mer eller mindre laget på after effects? visste ikke det var mulig å lage såå bra ting på ae? brukte du en torden-effekt og modefiserte den litt?(legge på rødfarge, la den gå saktere osv eller?)

7761290[/snapback]

Du kan lage MASSE bra med After Effects. Det er brukt til prof. filmer over hele verden.

Nei, kan ikke huske å ha brukt noen torden-effekt. Er faktisk ikke helt sikker på hva du mener med torden-effekt :p

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Hadde vært litt kult hvis teksten liksom hadde bevegd seg etter nettet... at de liksom prøvde å unngå nette.... vanskli å forklare...

Å er litt enig md de andre at d blir kjedelig i lengden.. men introer er vanligvis kjedelige.. Å det som hadde skjedd hadde denne blitt brukt i spioderman er at kameraet på slutten går gjennom nettet i d hullet i midten å så kommer man ut i virkeligheten der spiderman svinger seg rundt eller whatever for å redde noen.. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

-R

7563829[/snapback]

7761290[/snapback]

Du kan lage MASSE bra med After Effects. Det er brukt til prof. filmer over hele verden.

Nei, kan ikke huske å ha brukt noen torden-effekt. Er faktisk ikke helt sikker på hva du mener med torden-effekt :p

7770173[/snapback]

k, huska ikke hva den het, så jeg døpte den for torden-effekten.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Litt for mye rødt nett kanskje, den nye filmen fokuserer mye på at spiderman blir overtat av det "onde", den svarte drakten, og her så vi ikke noe innslag av det, noe som garantert kommer til å være i introen til den neste spiderman filmen.

Endret av Toska92
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...