Didrik_AK Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Hei =) Har noen småproblemer med disken min... vet hva som skal gjøres men husker ikke åssen jeg får indekskontroll av disken min... Noen som husker ? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 'indexkontroll' er ikke et vanlig begrep, men antar det er chkdsk du tenker på? http://en.wikipedia.org/wiki/CHKDSK Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 Han som har dette problemet (kompis av meg) har prøvd alt av chkdsk osv... er indexkontroll som skal løse det sier dem... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Når du kjører chkdsk får du dette: CHKDSK is verifying indexes... Index verification completed. Det høres da ut som en 'indexkontroll', gjør det ikke? Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 Dette løser jo fortsatt ikke problemet da... Lenke til kommentar
PerB Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Dette løser jo fortsatt ikke problemet da... 7527593[/snapback] Da er det vel på tide at du beskriver problemet? Mange her som evt. kan hjelpe - men det forutsetter at får rede på hva problemet består i. Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 Det som skjer er at når jeg prøver å gå inn på mapper kommer det feilmld om at mappa ikke eksisterer. har kjørt chkdsk og defragmentert, det samme problemet er der fortsatt... noen som vet hva man skal gjøre? var noen som annbefalte en indexkontroll men jeg husker ikke hvordan det gjøres. *håper en av dere gjør det da* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå