deep750 Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Noen som har handlet fra megastor.se/megastorenorge.no? Har tenkt til å kjøpe et spill som er veldig billig ift hva prisen er i andre webshops, men har aldri hørt noe om dem, og lurer på om de er trygge...og om man mottar varene fra dem innen kort tid Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 ingen som har handlet der? Lenke til kommentar
Mow Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Mottok en dvd derifra 4 dager etter bestilling for en stund tilbake. Fikk det jeg betalte for, mer kan jeg vel ikke si om dem Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 takk. det var vel det jeg var ute etter. bare slik at jeg ikke betaler for noe jeg ikke får Lenke til kommentar
bokfinn Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 noen som vet om det kommer moms på varer over 200kr? Står ingenting om det på siden noen plasser, og i og med at de opererer med norsk firmanummer og norsk adresse, så kommer det vel neppe moms i tillegg? Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 skal ikke komme noe i tillegg til porto, om du bestiller fra den "norske" butikken Lenke til kommentar
steinrr Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Noen som har noen "oppdaterte" erfaringer med denne butikken? Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Jeg kan meddele om at det ikke betales noe ekstra utover frakt hvis man bestiller fra den norske butikken, megastorenorge.no, selv om den er svensk-eid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå